خانهاخبار
شیائومی 2 مهر از Mi 9 Pro 5G و Mi MIX 4 به همراه MIUI 11 رونمایی می‌کند

شیائومی 2 مهر از Mi 9 Pro 5G و Mi MIX 4 به همراه MIUI 11 رونمایی می‌کند

شرکت شیائومی قرار است با برگزاری رویدادی در تاریخ 2 مهر از دو تلفن هوشمند جدید به نام‌های Mi 9 Pro 5G و Mi MIX 4 رونمایی کند. علاوه بر این، رابط کاربری MIUI 11 نیز در همین تاریخ منتشر خواهد شد.
۱۳۹۸/۶/۲۵

شیائومی بالاخره اعلام کرد که در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) از دومین تلفن هوشمند 5G خود به نام Mi 9 Pro رونمایی می‌کند. در کنار این گوشی قرار است موبایل دیگری به نام Mi MIX 4 نیز معرفی شود، و همزمان با این مراسم نسخه بعدی رابط کاربری MIUI یعنی MIUI 11 هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Mi 9 Pro 5G دومین تلفن هوشمند 5G شیائومی است که پس از Mi MIX 3 5G معرفی می‌شود. Mi MIX 3 5G چند ماه پیش در MWC 2019 معرفی شده بود. حالا شایعات حاکی از این است که Mi 9 Pro 5G از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ این فناوری همین هفته پیش توسط شیائومی معرفی شد.

Mi 9 Pro 5G چند هفته قبل در مرجع اطلاعاتی TENAA رویت و بخشی از مشخصات کلیدی آن فاش شده بود. بر اساس اطلاعات پایگاه داده این مرجع می‌دانیم که Mi 9 Pro 5G نمایشگری ۶.۳۹ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوآلکام، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این تلفن هوشمند اولین موبایل از سری Mi خواهد بود که به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز می‌شود. علاوه بر این‌ها، طبق اعلام TENAA می‌دانیم که Mi 9 Pro 5G از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

image

موبایل بعدی شیائومی Mi MIX 4 است که جایگزین Mi MIX 3 می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از این دستگاه منتشر شده می‌دانیم که این تلفن هوشمند نمایشگری آبشاری شبیه Vivo NEX 3 خواهد داشت و مثل وان پلاس ۷ پرو از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این تایید شده که Mi MIX 4 به سنسور دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز می‌شود. دوربین جلوی این گوشی طراحی پاپ‌آپ دارد اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره دوربین عقب یا جلوی این دستگاه در دسترس نیست.

برخی شایعات از وجود فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی در Mi MIX 4 خبر می‌دهد. همچنین این دستگاه احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی Mi MIX 4 می‌توانیم به وجود دو نسخه 4G و 5G برای این گوشی اشاره کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)