خانهاخبار
سرفیس لپ‌تاپ 3 دارای مدل 15 اینچی است؟

سرفیس لپ‌تاپ 3 دارای مدل 15 اینچی است؟

مایکروسافت ماه آینده میلادی مراسم مربوط به معرفی محصولات جدید سری سرفیس را برگزار می‌کند. گزارشی جدید به معرفی مدل 15 اینچی سرفیس لپ‌تاپ 3 اشاره دارد.
۱۳۹۸/۶/۲۴

مایکروسافت قصد دارد ماه آینده میلادی از محصولات سری سرفیس خود را بروزرسانی کند. این احتمال وجود دارد که در کنار این دستگاه‌ها، شاهد رونمایی از نسخه بزرگتر سرفیس لپ‌تاپ 3 نیز باشیم. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت WinFuture، مایکروسافت قصد دارد در مراسم ماه آینده خود از مدل 15 اینچی سرفیس لپ‌تاپ 3 رونمایی کند. با وجود افزایش ابعاد نمایشگر، همچنان شاهد نسبت تصویر 3:2 خواهیم بود. انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ای از این لپ‌تاپ را مجهز به پردازنده AMD معرفی کند. احتمال استفاده از این تراشه در مدل 15 اینچی آن نیز وجود دارد.

در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، سرفیس لپ‌تاپ تبدیل به یک رقیب برای سرفیس بوک مایکروسافت می‌شود. در حال حاضر سرفیس بوک 2 در نسخه‌های 13.5 و 15 اینچی به فروش می‌رسد. با توجه به این موضوع، رونمایی از سرفیس لپ‌تاپ 3 در نسخه 15 اینچی تا حدودی غیرمنطقی به نظر می‌رسد؛ با این حال باید تا مراسم مایکروسافت در ماه اکتبر صبر کنیم.

image
علاوه بر نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ، مایکروسافت در مراسم خود از سرفیس پرو 7 با پورت USB-C نیز رونمایی خواهد کرد. در کنار این محصول باید منتظر معرفی یک سرفیس با پردازنده کوالکام و دستگاه دیگری با نمایشگر دوگانه باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)