خانهاخبار
افشای مشخصات تبلت ال جی G Pad 5 10.1

افشای مشخصات تبلت ال جی G Pad 5 10.1

مشخصات تبلت ال جی G Pad 5 10.1 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. قدرت این تبلت توسط چیپست قدیمی اسنپدراگون 821 تامین می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۲۴

سامسونگ و هوآوی دو شرکت بزرگ تولیدکننده تبلت‌های اندرویدی در جهان محسوب می‌شوند که همچنان مشغول به ساخت تبلت‌های پایین‌ رده، میان رده و بالارده هستند. به نظر می‌رسد ال جی قصد دارد با معرفی یک تبلت جدید وارد این بخش شود. بر اساس اطلاعات فاش شده، این شرکت کره‌ای در آینده از یک تبلت جدید از سری G Pad رونمایی می‌کند که البته استفاده از یک پردازنده قدیمی در آن می‌تواند خریداران را ناامید کند. وجود این توسط توسط یکی از کاربران XDA-Developers به نام Mishaal Rahman اعلام شده است. در حقیقت این تبلت به تازگی تاییدیه گوگل را تحت دستگاه‌های برنامه Android Recommended دریافت کرده و دارای سرویس‌های گوگل است.

ال جی G Pad 5 دارای شماره مدل LM-T600L بوده و به یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. نسبت تصویر این صفحه نمایش برابر با 16:10 است. در حالی که این تبلت به سنسور اثر انگشت مجهز شده، خبری از تراشه NFC در آن نیست. ال جی G Pad 5 به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری LG UX مجهز شده است. نقص بزرگ این تبلت اندرویدی، تامین قدرت آن توسط یک چیپست قدیمی، اسنپدراگون 821 است. این پردازنده در سال 2016 وارد بازار شد. ال جی از این پردازنده در گوشی ال جی G7 فیت که در اوت 2018 معرفی شد، استفاده کرده است. به نظر می‌رسد ال جی در گذشته تعداد بالایی از این پردازنده را خریداری کرده و حال برای فروش آن‌ها، به تبلت جدیدی روی آورده است.

image

چیپست اسنپدراگون 821 این دستگاه توسط 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تبلت به اینترنت راه پیدا نکرده است. اننظار می‌رود ال جی G Pad 5 قادر به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی باشد. علاوه بر این مشخصات، شاهد انتشار رندری از این تبلت نیز هستیم. در اطراف نمایشگر این محصول، حاشیه‌های مشکی رنگ به چشم می‌خورد. در صورتی که ال جی قیمت پایینی را برای این محصول در نظر بگیرد، نمی‌توان به حاشیه‌های آن خرده گرفت. دوربین سلفی این محصول در مرکز حاشیه بخش بالایی نمایشگر به چشم می‌خورد.

در حال حاضر رندری از پنل پشتی این دستگاه منتشر نشده؛ با این حال انتظار می‌رود در این بخش شاهد حضور دوربین اصلی تکی باشیم. به احتمال زیاد ال جی بدون برگزاری مراسم از این تبلت رونمایی می‌کند. برای اطلاع از مشخصات کامل و قیمت ال جی G Pad 5 باید تا زمان معرفی رسمی آن منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نوید

۱۳۹۸/۷/۵
گور خودش رو با دست های خودش کنده!!!
باید یه بالا رده ی خوب بده بیرون با این مدل نه فقط یه پایین رده!