خانهاخبار
تصویر جدید کیس محافظ میت 30 چینش دوربین این دستگاه را واضح‌تر نشان می‌دهد

تصویر جدید کیس محافظ میت 30 چینش دوربین این دستگاه را واضح‌تر نشان می‌دهد

اخیرا تصویر تازه‌ای از کیس محافظ میت 30 هوآوی منتشر شده که در آن می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به چینش لنزهای دوربین این تلفن هوشمند داشته باشیم.
۱۳۹۸/۶/۲۴

امروز تصویر دیگری از کیس محافظ تلفن هوشمند بعدی هوآوی یعنی میت ۳۰ (یا شاید هم میت ۳۰ پرو) منتشر شده است. همان طور که از قبل می‌دانستیم این تلفن هوشمند دوربینی با چینش دایره‌ای دارد که در سمت چپ آن کادر کوچکی به صورت عمودی قرار گرفته است. علاوه بر این، قبلا در رندرهای کامپیوتری هم طراحی قاب پشتی این گوشی را دیده بودیم.

نکته جالب توجه درباره تصویر این کیس نام میت ۳۰ و علائمی است که در پایین کیس دیده می‌شود. البته این اطلاعات ممکن است خیلی درست و صحیح نباشد، چرا که این نمونه‌ها معمولا نمونه‌های اولیه از محصول نهایی هستند و در انتها بسیاری از ویژگی‌های محصول ممکن است تفاوت داشته باشد.

با این حال، شکل لنزها و چیدمان دوربین نسبت به اکثر کیس‌ها و تصاویری که قبلا دیده بودیم فرق می‌کند. تا جایی که ما می‌دانیم، دوربین میت ۳۰ از یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور 3D ToF تشکیل شده است.

لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه می‌تواند همان لنز پریسکوپ 5x مربوط به هوآوی پی ۳۰ پرو باشد که در این جا هم به شکل مربع ظاهر شده است. البته این برش مربعی می‌تواند میزبان یک فلش LED بزرگ هم باشد. کوچک‌ترین برش این کیس با احتمال فراوان مربوط به سنسور 3D ToF است که البته در پی ۳۰ پرو کنار فلش LED و در موازات لنز اصلی قرار گرفته بود. البته نباید فراموش کرد که تمام این گفته‌ها بر پایه گمانه‌زنی ارائه می‌شود، و فعلا اطلاعات موثقی در دسترس نیست.

در اخبار قبلی به اطلاع شما رساندیم که میت ۳۰ پرو احتمالا نمایشگری آبشاری خواهد داشت، بدین معنا که لبه‌های هر دو طرف صفحه خمیدگی دارد. علاوه بر این، عدم وجود دکمه‌های تنظیم صدا و پاور می‌تواند حاکی از وجود ناحیه‌های حساس لمسی در طرفین دستگاه باشد. میت ۳۰ هوآوی از پردازنده Kirin 990 استفاده می‌کند و درگاه USB-C دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)