خانهاخبار
گزارشی مفصل درباره مشخصات احتمالی وان پلاس 7T و 7T پرو منتشر شد

گزارشی مفصل درباره مشخصات احتمالی وان پلاس 7T و 7T پرو منتشر شد

افشاگری به نام استیو همرستافر به‌تازگی در گزارشی مفصل به تشریح مشخصات و ویژگی‌های احتمالی وان پلاس 7T و وان پلاس 7T پرو پرداخته است. این دو دستگاه احتمالا اواسط مهر معرفی می‌شوند.
۱۳۹۸/۶/۲۳

با گذشت حدود دو هفته از انتشار رندرهای مربوط به وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو، حالا افشاگری به نام استیو همرستافر با دست پر بازگشته تا فهرست کاملی از مشخصات مربوط به این تلفن‌های هوشمند را به همراه تاریخ احتمالی عرضه آن‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

وان پلاس 7T پرو

قلب تپنده وان پلاس ۷ تی پرو پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوآلکام است. این تراشه در اواسط ماه ژوئیه معرفی شد و حالا می‌خواهد با نسخه قوی‌تر وان پلاس ۷ پرو روانه بازار شود. چیپست جدید کوآلکام در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 640 و ۸ گیگ رم به اضافه ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته این دستگاه مدل‌های بیشتری خواهد داشت که هنوز اطلاعاتی درباره آن‌ها در دسترس نیست. وان پلاس ۷ تی پرو در بخش نرم‌افزار از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد که به همراه رابط کاربری Oxygen OS عرضه می‌شود.

image

این گوشی تفاوت عمده‌ای با وان پلاس ۷ پرو ندارد. گفته می‌شود که وان پلاس ۷ تی پرو نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع Fluid AMOLED با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد داشت که به نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز می‌شود و از محتواهای +HDR10 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این انتظار می‌رود که حسگر اثر انگشت این محصول زیر نمایشگر آن قرار بگیرد.

این مشابهت در قاب پشتی وان پلاس ۷ تی پرو هم به چشم می‌خورد، جایی که باز هم دوربینی سه‌گانه وجود خواهد داشت و برخلاف گزارشات ظاهرا قرار نیست شاهد آپگرید خاصی در این بخش باشیم.

بر این اساس وان پلاس ۷ تی پرو نیز سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 خواهد داشت که از لرزشگیر نوری و الکترونیکی استفاده می‌کند. افزون بر این، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری و دیافراگم f/2.4 و یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 هم در این دستگاه قرار می‌گیرد.

منابع همرستافر می‌گویند وان پلاس در بخش قابلیت‌ها مشغول توسعه Macro Mode جدیدی است که می‌تواند تصویربرداری در حالت کلوزآپ را تا حد قابل توجه‌ای بهبود ببخشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که امکان تصویربرداری با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه در حالت سوپر اسلوموشن و کیفیت 720p در حالت Nightscape Mode فراهم شود. وان پلاس ۷ تی پرو در بخش سلفی دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 خواهد داشت.

در یادداشت‌های پایانی این گزارش آمده که وان پلاس ۷ تی پرو از یک باتری ۴۰۸۵ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند با فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T حدود ۲۰ درصد سریع‌تر از وان پلاس ۷ پرو شارژ شود. به‌علاوه، شایان ذکر است که قاب پشتی مدل مشکی رنگ وان پلاس ۷ تی پرو احتمالا طراحی مات خواهد داشت.

وان پلاس 7T

image

این گوشی هم مثل برادر بزرگ‌تر خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوآلکام استفاده می‌کند و ۸ گیگ رم دارد. اما برخلاف ۷ تی پرو، در این جا مدل ۱۲۸ گیگی به عنوان نسخه پایه در نظر گرفته شده، هرچند در صورت تمایل می‌توانید مدل ۲۵۶ گیگی را تهیه کنید.

وان پلاس ۷ تی نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع Fluid AMOLED خواهد داشت که نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است و از محتواهای +HDR10 پشتیبانی می‌کند. البته در این‌جا رزولوشن صفحه ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. همچنین بدیهی است که در این دستگاه هم از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده شود.

قاب پشتی وان پلاس ۷ تی میزبان دوربینی با چینش جدید دایره‌ای است که سه لنز دارد. لنز اصلی و فوق عریض این دوربین کاملا مشابه لنزهایی است که در وان پلاس ۷ تی پرو قرار گرفته، اما لنز تله‌فوتوی این گوشی از زوم ۲ برابری پشتیبانی می‌کند و رزولوشن آن ۱۲ مگاپیکسل است. در بخش سلفی هم همان دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

وان پلاس ۷ تی از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد و به صورت پیش‌فرض با پوسته Oxygen OS به بازار می‌آید. این دستگاه یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری دارد که از فناوری Warp Charge 30T پشتیبانی می‌کند. نسخه مشکی رنگ وان پلاس ۷ تی هم قاب مات خواهد داشت.

تاریخ معرفی و عرضه وان پلاس 7T و وان پلاس 7T پرو

طبق اعلام استیو همرستافر، وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو در رویدادی در تاریخ ۱۸ مهر معرفی می‌شوند. پیش‌خرید این دو دستگاه بلافاصله پس از مراسم معرفی شروع می‌شود و عرضه آن‌ها احتمالا از تاریخ ۲۳ مهر آغاز می‌گردد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دو پرچمدار در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)