خانهاخبار
مسترکالا: ارائه اطلاعات کامل، کلید رضایت از خرید اینترنتی

مسترکالا: ارائه اطلاعات کامل، کلید رضایت از خرید اینترنتی

اگر شما هم تابحال برای خرید محصولی بصورت اینترنتی تلاش کرده باشید قطعا متوجه خواهید شد محصولاتی که دارای توضیحاتی ناقص یا بدون توضیحات هستند به شما حس خوبی نمی دهند و شاید تصمیم بگیرید از فروشگاه دیگری که تصاویر و توضیحات کاملی در مورد محصول خود ارائه داده خرید خود را انجام دهید.
۱۳۹۸/۶/۲۵

اگر شما هم تابحال برای خرید محصولی بصورت اینترنتی تلاش کرده باشید قطعا متوجه خواهید شد محصولاتی که دارای توضیحاتی ناقص یا بدون توضیحات هستند به شما حس خوبی نمی دهند و شاید تصمیم بگیرید از فروشگاه دیگری که تصاویر و توضیحات کاملی در مورد محصول خود ارائه داده خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی مسترکالا از همان فروشگاه هایی است که در مورد ساده ترین محصولات، از قاب و گلس های موبایل گرفته تا پاوربانک، دستبند سلامتی، هندزفری و بسیاری از لوازم دیگر، توضیحات و تصاویر کاملی ارائه می دهد تا کاربر پیش از خرید، با خواندن توضیحات، با آگاهی کامل خرید کند.

image

 

اگر خواندن توضیحات برای ما کافی نبود؟

اگر پس از خواندن توضیحات محصول، همچنان سوالی در مورد کالا داشتید، می توانید با پشتیبانان ما تماس بگیرید. راه های تماس گرفتن با پشتیبانان ما از طریق چت آنلاین سایت و شماره تماس های موجود در سایت است.

اگر از ترس پیدا نشدن قاب و گلس یک گوشی، آن را خریداری نمی کنید، اگر نمی دانید چه پاوربانکی برای گوشی شما مناسب است، اگر حتی می خواهید راجع به یک کابل که فصد خرید آن را دارید بیشتر بدانید، قطعا چاره کار شما مسترکالا است.

مسترکالا چه محصولاتی دارد؟

مسترکالا علاوه بر تمام لوازم جانبی گوشی مثل قاب، کیف و محافظ صفحه؛ محصولاتی همچون اسپیکر، پاوربانک، هندزفری، هدفون، شارژر، کابل، شارژر وایرلس، تجهیزات سلامتی، حافظه رم و فلش، لوازم جانبی خودرو و صدها محصول دیگر که همگی با پایینترین قیمت و از بهترین برندها در مسترکالا موجود هستند که با تنوعی بی نظیر قابل سفارش هستند. همچنین اگر نمی دانید کدام محصول مناسب شما است، با ما تماس بگیرید.

مسترکالا از چه راه هایی در دسترس است؟

می توانید علاوه بر بازدید از سایت برای راحتی در خرید، به اپلیکیشن مسترکالا مراجعه کنید و از آن جا خرید کنید.

همچنین می توانید شبکه های اجتعاعی، مثل اینستاگرام و تلگرام مسترکالا را دنبال کنید تا از تخفیف های لحظه ای، روزانه یا مخصوص شبکه های اجتماعی در کنار مسابقه های مختلف بهره مند بشید.

خرید از مسترکالا چه مزایایی دارد؟

از دیگر مزایای مسترکالا بجز موارد توضیح داده شده، می توان ارسال سریع و رایگان، اعطای کدتخفیف برای ثبت نظر پس از خرید، روزانه هشت محصول وسوسه انگیز و سیستم کسب درآمد از مسترکالا را نام برد.

ارسال سریع و رایگان

سفارشاتی که در تهران، در محدوده پیک مسترکالا باشند، با انتخاب مشتری طی سه بازه زمانی صبح، ظهر و شب در همان روز توزیع می شوند. همچنین سفارشاتی از شهرهای غیر از تهران، که قبل از 12 ظهر هرروز ثبت شوند نیز همان روز به پست تحویل و در سریعترین زمان ممکن به دست مشتری می رسد.

علاوه بر این تمام سفارشات بالای 75 هزار تومان بدون هزینه ارسال هستندو

کد تخفیف برای ثبت نظر

یکی از مهم ترین تخفیف ها زمانیست که شما خرید خود را  انجام می دهید و پس از اینکه کالا به دستتان می رسد، می توانید نظر خود را در صفحه محصول بنویسید و یک کد تخفیف برای خرید بعدی دریافت کنید.

8 پیشنهاد وسوسه انگیز

بهترین قیمت جزو اصول اصلی مسترکالا است. ما در فروشگاه اینترنتی مسترکالا همیشه در تلاشیم تا بهترین قیمت میان فروشگاه های دیگر را به کاربر ارائه دهیم به همین جهت 8 پیشنهاد وسوسه انگیز، که شامل کالاهای پرطرفدار می باشند، روزانه در مسترکالا قرار داده می شود. کافیست روزانه سایت و اینستاگرام مسترکالا را دنبال کنید تا از پیشنهادهای وسوسه انگیز ما باخبر شوید.

سیستم کسب درآمد از مسترکالا

امکان جدید مسترکالا که بزودی از راه می رسد شما را تشویق به دعوت از دوستانتان می کند.

با این قابلیت شما می توانید لینک اختصاصی خود را دریافت کنید و هر فردی که با لینک شما به مسترکالا مراجعه و خرید انجام دهد، بنابر هزینه ی پرداختی، مبلغی در حساب شما شارژ می شود که برای خریدهای بعدی شما قابل استفاده است.

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی نیز جزو اصول اولیه یک فروشگاه اینترنتی است که مسترکالا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از ابتدای کار خود به تعهدات آن پایبند بوده است.

 

همچنین می توانید برای خرید خود از مسترکالا، از کد تخفیف زیر استفاده کنید:

GSMRP

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امیر

۱۳۹۹/۳/۲۵
نمیخوام تعریف بدم
یه بار ازشون سفارش دادیم
5 دقیقه بعد جنس به دستمون رسید. هزینه ارسال هم ازمون نگرفتن.
با اینکه 10 کیلیومتر در تهران با ما فاصله داشتند
نمیدونم با چی ارسال کردن
فکر کنم با پهپاد ارسال کردن

ساسان سلحشور

۱۳۹۸/۶/۲۳
والا ما دو بار سفارش دادیم همون روز تحویل دادن.در کل خوب بوده

mohammad_faraasat

۱۳۹۸/۶/۲۳
این فروشگاه از همه لحاظ فوق العاده است از مرحله فروش تا خدمات پس از فروش و گارانتی محشره حقیقتا .