خانهاخبار
دو ویدیوی تازه طراحی و ویژگی‌های پیکسل 4 XL را افشا می‌کنند

دو ویدیوی تازه طراحی و ویژگی‌های پیکسل 4 XL را افشا می‌کنند

دو کانال یوتیوبی که به نحوی توانسته‌اند به پیکسل 4 XL دست پیدا کنند، با انتشار ویدیوهایی به بررسی طراحی و برخی از ویژگی‌های پرچمدار جدید گوگل پرداخته‌اند.
۱۳۹۸/۶/۲۳

وضعیت انتشار تصاویر، ویدیوها و اطلاعات مربوط به سری پیکسل ۴ در روزها و هفته‌های اخیر آن قدر وخیم شده که به نظر می‌رسد شرایط حتی نسبت به افشاگری‌های پیکسل ۳ هم بدتر شده است. بر اساس جدیدترین اخبار دنیای موبایل، امروز دو ویدیوی جدید از پیکسل ۴ ایکس ال منتشر شده که نمایی نزدیک از طراحی این تلفن هوشمند را به ما نشان می‌دهد.

ویدیوی اول توسط کانال یوتیوب AnhEm TV منتشر شده و طی ۶ دقیقه و نیم به بررسی نسخه سفید رنگ پیکسل ۴ ایکس ال می‌پردازد. پیکسلی که به دست اعضای این کانال رسیده ظاهرا پیکسل پروتوتایپی است که قاب پشتی آن به شکل مات و با بافتی شبیه قاب پشتی پیکسل ۲ طراحی شده است.

image

در این ویدیو منویی تحت عنوان Smooth Display دیده می‌شود که امکان تنظیم نرخ نوسازی نمایشگر پیکسل ۴ را فراهم می‌کند تا بتوانید بین نرخ‌های نوسازی ۶۰ و ۹۰ هرتز سوئیچ کنید. البته گوگل متذکر می‌شود که با استفاده از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مصرف باتری افزایش پیدا می‌کند، بنابراین اگر بخواهید می‌توانید همواره از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده کنید تا عمر باتری بیشتری داشته باشید.

image

در بخشی از این ویدیو شاهد بررسی اجمالی اپلیکیشن دوربین پیکسل ۴ هستیم که مشکلات زیادی در آن به چشم می‌خورد. در این اپلیکیشن جابجایی میان حالت‌های مختلف دوربین به کندی انجام می‌شود و رفتن به حالت دوربین سلفی با ایراداتی روبرو است. البته با توجه به این که گوشی موجود در این ویدیو نسخه پروتوتایپ پیکسل ۴ ایکس ال است، مشکلات موجود حتما در نسخه نهایی برطرف خواهد شد.

بر اساس اعلام اپلیکیشن شناسایی سخت‌افزارها که روی این دستگاه اجرا شده، پیکسل ۴ ایکس ال نمایشگری ۶.۲۳ اینچی با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت رم دارد. بدیهی است که این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و همان طور که در ویدیو می‌بینیم قابلیت دارک مود در آن قابل استفاده است.

ویدیوی دوم از کانال Rabbit TV منتشر شده و شامل هر سه مدل رنگی پیکسل ۴ ایکس ال از جمله مدل نارنجی پرچمدار گوگل است. در این ویدیو تنها نسخه‌ای از پیکسل جدید گوگل که ظاهرا پرداخت براق دارد نسخه سیاه پیکسل ۴ است و سایر مدل‌ها دارای حالت مات هستند.

image

در ویدیوی Rabbit TV هم نمونه‌ای از عملکرد دوربین پیکسل ۴ ایکس ال را می‌بینیم و در کنار آن نگاهی به بهینه‌سازی‌های حالت Night Sight و عکاسی پرتره می‌اندازیم. مدت زمان این ویدیو حدود ۱۴ دقیقه است و به جنبه‌های مختلف طراحی و قابلیت‌های پرچمدار جدید گوگل می‌پردازد.

image

علاوه بر این، امروز تصویر دیگری از رابط کاربری این دستگاه در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که بخش تنظیمات مربوط به سیستم تشخیص چهره پیکسل ۴ را نشان می‌دهد. این قسمت شباهت زیادی به فیس آیدی اپل دارد.

image

هنوز حدود یک ماه دیگر تا زمان معرفی سری پیکسل ۴ باقی مانده و بر اساس رندری که چند وقت پیش منتشر شده بود این احتمال داده می‌شود که پرچمداران بعدی گوگل در تاریخ ۲۳ مهر معرفی شوند. بنابراین هنوز زمان زیادی باقی مانده تا اطلاعات بیشتری درباره این دو دستگاه منتشر گردد.

نکته جالب توجه این است که در هیچ یک از این دو ویدیو دمویی از پروژه Soli دیده نمی‌شود، بنابراین این سیستم احتمالا در مراحل ابتدایی در پیکسل ۴ وجود داشته و بعدا به این تلفن هوشمند اضافه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمود

۱۳۹۸/۶/۲۳
چی مییییییگه