خانهاخبار
آیفون 11 پرو با 4 گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شد

آیفون 11 پرو با 4 گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شد

اپل در مراسم معرفی آیفون 11 پرو اعلام نکرد که این تلفن هوشمند چه مقدار رم دارد، اما به‌تازگی نتیجه بنچمارک این موبایل در سرویس گیک‌بنچ منتشر شده و از وجود 4 گیگابایت رم در پرچمدار جدید اپل خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۶/۲۲

با وجود این که تنها چند روز از معرفی آیفون ۱۱ پرو می‌گذرد، اما این دستگاه به‌تازگی با پردازنده A13 Bionic و iOS 13 بر روی سرویس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. نکته‌ای که بیش از هر چیز توجه کاربران را به خود جلب کرده است وجود ۴ گیگابایت رم در این محصول است که آن را هم‌رده آیفون XS و بارها عقب‌تر از رقبای اندرویدی اپل قرار می‌دهد.

با توجه به این که بنچمارک گیک‌بنچ بر روی عملکرد CPU تمرکز دارد، مقدار رم در خروجی آن چندان تاثیرگذار نیست. امتیاز آیفون ۱۱ پرو در حالت تک‌هسته‌ای به ۵۴۷۲ و در حالت چندهسته‌ای به ۱۳۷۶۹ رسیده که این دستگاه را بالاتر از هر رقیبی قرار می‌دهد.

با این حال، عملکرد CPU یک مسئله و قدرت رم مسئله‌ای کاملا متفاوت است. اگر رم دستگاه عملکرد مناسبی نداشته باشد، سیستم کند خواهد بود و تجربه کاربری دلنشینی به وجود نمی‌آید. برای مثال گلکسی نوت ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم هیچ نیازی به بارگذاری مجدد اپلیکیشن‌های در حال اجرا ندارد، اما در آیفون XS با ۴ گیگابایت رم اگر اپلیکیشن‌های زیادی اجرا کنید، برخی از آن‌ها در هنگام مراجعه مجدد باید دوباره بارگذاری شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)