خانهاخبار
اپل واچ 5 با نمایشگر همیشه روشن از راه رسید

اپل واچ 5 با نمایشگر همیشه روشن از راه رسید

اپل واچ سری 5 امشب در حالی معرفی شد که بزرگترین تغییر آن نسبت به اپل واچ 4 برخورداری از نمایشگر Always-on یا «همیشه روشن» است. این دستگاه از 29 شهریور به قیمت پایه 399 دلار روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۹

اپل بالاخره از سری جدید اپل واچ خود رونمایی کرد؛ این ساعت هوشمند اولین اپل واچی است که نمایشگر همیشه روشن دارد. اپل واچ ۵ که جانشین اپل واچ ۴ خواهد بود به‌روزرسانی کوچکی برای نسخه قبلی به حساب می‌آید و در بخش طراحی ظاهری هیچ تغییر خاصی ندارد.

به لطف نمایشگر Always-on Retina حالا همواره می‌توانید ساعت را بر روی دستگاه خود مشاهده کنید و اپلیکیشن‌ها هم برای این قابلیت جدید بهینه‌سازی شده‌اند. تراشه جدید S5 که روی اپل واچ ۵ به کار گرفته شده توانایی عملکردی ساعت هوشمند جدید اپل را افزایش می‌دهد.

عمر باتری این محصول حالا تا ۱۸ ساعت رسیده و برای اولین بار شاهد استفاده داخلی از قطب‌نما در یک اپل واچ هستیم. این قطب‌نما اکنون از طریق API-ها در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد.

image

علاوه بر این، قابلیت تماس اضطراری بین‌المللی هم حالا به حالتی درآمده تا بدون نیاز به آیفون بتوانید از آن استفاده کنید. برای انجام این کار کافی است دکمه تاج اپل واچ را نگه دارید.

ساعت هوشمند اپل در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری از تاریخ ۲۹ شهریور به بازار می‌آید و قیمت آن برای مدل مجهز به GPS برابر ۳۹۹ دلار و برای مدل GPS + Cellular برابر ۴۹۹ دلار است. به این ترتیب و طبق اعلام این شرکت، قیمت اپل واچ ۳ به ۱۹۹ دلار خواهد رسید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)