خانهاخبار
آیپد جدید نسل هفتم اپل معرفی شد؛ نمایشگر 10.2 اینچی با قیمت 329 دلار

آیپد جدید نسل هفتم اپل معرفی شد؛ نمایشگر 10.2 اینچی با قیمت 329 دلار

علی‌رغم آن که کمتر کسی انتظار معرفی تبلتی جدید را در مراسم امشب اپل داشت، ولی کوپرتینویی‌ها دقایقی قبل از آیپد جدید نسل هفتم خود با نمایشگر 10.2 اینچی و قیمت 329 دلار رونمایی کردند.
۱۳۹۸/۶/۱۹

اپل امشب در کمال شگفتی و در حالی که همه منتظر معرفی آیفون ۱۱ بودند، از یک آیپد جدید رونمایی کرد. این دستگاه که نمایشگری ۱۰.۲ اینچی دارد جایگزین آیپد ۹.۷ سال گذشته اپل می‌شود و به قیمت ۳۲۹ دلار به فروش می‌رسد. این تبلت رسما اولین تبلت از نسل هفتم آیپد است که برای محصلان به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

آیپد جدید اپل با اسمارت کیبورد بزرگ اپل سازگار است و از نسل نخست اپل پنسل پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در بخش پردازنده به تراشه A10 Fusion مجهز است تا به لحاظ قدرت به خوبی بتواند نیازهای کاربران عادی را تامین کند. البته این تراشه نسبت به A10X Fusion کمی ضعیف‌تر است، اما این اتفاق دور از ذهن نیست، چون تراشه A10X روی نسل دوم آیپد پرو استفاده شده بود و این آیپد باید با مدل پرو تفاوت‌هایی داشته باشد. افزون بر این، اپل می‌گوید این محصول را برای اولین بار به طور کامل از آلومینیوم‌های بازیافتی ساخته است.

در حال حاضر مشخص نیست که این آیپد ۱۰.۲ اینچی از چه نوع کانکتوری استفاده می‌کند، اما همان طور که در تصویر زیر می‌بینیم، حسگر تاچ آیدی هنوز وجود دارد.

این دستگاه با یک سال اشتراک رایگان اپل تی‌وی پلاس عرضه می‌شود و همان طور که گفتیم قیمت آن از ۳۲۹ دلار آغاز خواهد شد. اپل این آیپد را از انتهای ماه جاری میلادی (اواسط مهر) عرضه خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)