خانهاخبار
سرویس اپل +TV با قیمت ماهانه 4.99 دلار 10 آبان از راه می‌رسد

سرویس اپل +TV با قیمت ماهانه 4.99 دلار 10 آبان از راه می‌رسد

سرویس استریم محتوای اینترنتی اپل موسوم به اپل تی وی پلاس از اول نوامبر برابر 10 آبان امسال به قیمت ماهانه 4.99 دلار راه‌اندازی می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۹

اپل در ماه مارس از سرویس‌های جدید خود از جمله اپل تی‌وی پلاس رونمایی کرده بود، اما امشب رسما اعلام کرد که این سرویس از چه تاریخی و با چه قیمتی از راه می‌رسد. بر اساس اعلام مسئولان این شرکت، اپل تی‌وی پلاس محتواهای انحصاری و اوریجینالی خواهد داشت که تولید آن‌ها از دو سال گذشته آغاز شده است.

کوپرتینویی‌ها در رویداد امشب خود رسما اعلام کردند که سرویس اپل تی‌وی پلاس از تاریخ ۱ نوامبر برابر با ۱۰ آبان با قیمت اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلار رسما فعال می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که چه برنامه‌هایی از ابتدای راه‌اندازی این سرویس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اما کوک در صحبت‌های خود گفت که تعدادی از این محصولات از همان اول در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

از جمله محصولات این سرویس می‌توانیم به The Morning Show با بازی ریس ویترسپون و جنیفر انیستون یا See با بازی جیسون موموآ اشاره کنیم. با این حال باید دید که آیا با افزایش رقابت در زمینه سرویس‌های استریم محتوا و ورود غول تازه‌ای به نام دیزنی، اقبال کاربران نسبت به سرویس اپل تی‌وی پلاس چگونه خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)