خانهاخبار
گوگل اسیستنت در پیکسل 4 می‌تواند تماس‌های در حال انتظار را کنترل کند

گوگل اسیستنت در پیکسل 4 می‌تواند تماس‌های در حال انتظار را کنترل کند

دستیار صوتی گوگل در پیکسل 4 ظاهرا به قابلیتی مجهز شده که می‌تواند تماس‌های در حال انتظار را کنترل کند. به این ترتیب وقتی در حال تماس هستید و مخاطب شما را در حالت انتظار قرار می‌دهد، می‌توانید کنترل تماس خود را به اسیستنت بسپارید.
۱۳۹۸/۶/۱۷

طبق اعلام یکی از منابع آگاه به برنامه‌های گوگل، دستیار شخصی اسیستنت در پیکسل ۴ می‌تواند در زمانی که مشغول صحبت با تلفن هستید و در حالت انتظار قرار می‌گیرید کنترل تماس شما را در دست بگیرید. این ویژگی جدیدترین قابلیتی است که به منظور تسهیل استفاده‌های روزمره از تلفن‌های پیکسل به گوگل اسیستنت اضافه می‌شود.

این قابلیت بسیار سرراست است، بدین معنا که هر گاه در حال صحبت کردن با تلفن هستید و طرف مقابل شما را در حالت انتظار قرار می‌دهد و برایتان موسیقی زمینه پخش می‌کند، گزینه‌ای روی دستگاه شما ظاهر می‌شود که با کمک آن می‌توانید به گوگل اسیستنت بگویید که در حالت انتظار هستید تا دستیار صوتی گوگل کنترل تماس را برعهده بکنید. به این ترتیب هر گاه که تلفن از وضعیت انتظار خارج شد، گوگل اسیستنت به شما اطلاع می‌دهد، تا دوباره گوشی را بردارید و صحبت کنید.

جزئیات دقیق چگونگی عملکرد این قابلیت در حال حاضر نامشخص است، و به ما گفته شده که توسعه آن در مراحل ابتدایی قرار دارد، بنابراین بسیار محتمل است که برخی از جنبه‌های آن تا پیش از عرضه تغییر کند. منبع مذکور مدعی است این قابلیت نهایتا برای پیکسل ۴ عرضه می‌شود، اما بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق از همان روز نخست رخ دهد.

image

این ویژگی شباهت کمی به یک قابلیت دیگر به نام Call Screen دارد که در رویداد ۹ اکتبر سال گذشته معرفی شد. قابلیت مذکور هم سعی داشت مدیریت تماس‌ها را آسان‌تر کند ولی به شیوه متفاوتی عمل می‌کرد. Call Screen می‌توانست تماس‌های ناخواسته را شناسایی کرده و تلفن‌های تبلیغاتی را به صورت خودکار کنترل نماید.

ویژگی جدید گوگل اسیستنت از آن دست ویژگی‌هایی است که گوگل امیدوار است با آن بتواند توجه کاربران را در رویداد اکتبر خود جلب کند. منتظر ماندن در پشت تلفن یکی از اتفاقاتی است که اکثر مردم به صورت روزانه با آن مواجه می‌شوند. حالا گوگل اسیستنت می‌تواند این وضعیت را کمی بهبود ببخشد. انتظار می‌رود که پس از پیکسل ۴ سایر پیکسل‌های قبلی هم بتوانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)