خانهاخبار
گوشی Vivo Z1X با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

گوشی Vivo Z1X با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

گوشی Vivo Z1X از راه رسید. این گوشی هوشمند به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۶/۱۶

ویوو در کشور هندوستان از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. گوشی Vivo Z1X نسخه قدرتمندتر ویوو Z1 پرو شناخته می‌شود. این دستگاه در ماه ژوئیه در کشور هند معرفی شده بود. گوشی Vivo Z1X به مشخصات فنی مناسبی مجهز شده که برای مثال می‌توان به برش قطره‌ای نمایشگر، دوربین اصلی سه گانه با سنسور 48 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت بالا و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد. برای آشنایی کامل با این گوشی هوشمند شرکت Vivo در ادامه همراه ما باشید.

گوشی Vivo Z1X ابعادی برابر با 8.13 × 75.23 × 159.53 میلی‌متر داشته و وزن آن به 189.6 گرم می‌رسد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.38 اینچی با فناوری سوپر امولد، رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 است. زیر این نمایشگر شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم که می‌تواند در مدت زمان 0.48 ثانیه، قفل آن را باز کند. گوشی Vivo Z1X به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای و رابط کاربری FunTouch OS 9.1 بهره می‌برد. وظیفه تامین قدرت این اسمارت فون چینی بر عهده چیپست اسنپدراگون 712 است. این پردازنده دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است.

ویوو این محصول خود را در دو نسخه با 4/6 گیگابایت رم وارد بازار می‌کند که البته هر دو دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی هستند. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی FlashCharge است. برش نمایشگر این دستگاه یک سنسور 32 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی به چشم می‌خورد که زیر آن فلاش LED قرار گرفته است.

image

سنسور اصلی دوربین این اسمارت فون 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 بوده که توسط سنسورهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 همراهی می‌شود. این دوربین از قابلیت‌های متنوعی بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به فیلترهای AI، HDR، حالت پرتره، استیکرهای واقعیت افزوده، تایم لپس، فیلمبرداری صحنه آهسته، حالت زیبایی با هوش مصنوعی، تصویربرداری زنده و حالت شب اشاره کرد.

گوشی Vivo Z1X برای اجرای بازی توسعه پیدا کرده است. این دستگاه می‌تواند منابع را به گونه‌ای مدیریت کند که بهترین عملکرد را در زمینه اجرای بازی داشته باشد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت لرزش در زمان اجرای بازی بوده که حس یک بازی 4D را به کاربر منتقل می‌کند. از راه‌های ارتباطی این گوشی هوشمند چینی می‌توان به وای فای، شبکه ارتباط دوگانه 4G VoLTE، بلوتوث 5.0، GPS، USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی Vivo Z1X با قیمت 238 دلار و مدل دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 265 دلار به فروش می‌رسد. گوشی ویوو Z1X در رنگ‌های آبی و بنفش در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. فروش این اسمارت فون از تاریخ 13 سپتامبر در کشور هندوستان آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)