خانهاخبار
لنوو از Smart Display 7 در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی کرد

لنوو از Smart Display 7 در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی کرد

شرکت لنوو در مراسم IFA 2019 برلین از محصولات زیادی رونمایی کرده که Smart Display 7 یکی از آن‌ها محسوب می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۶

لنوو یکی از اولین شرکت‌های بود که از نمایشگر هوشمند با دستیار گوگل اسیستنت رونمایی کرد. حال این شرکت در نمایشگاه IFA 2019 نمایشگر هوشمند جدیدی به همراه تبلت‌های Smart Tab را معرفی کرده است. این نمایشگر هوشمند Smart Display 7 نام دارد. تبلت‌های سری Smart Tab به سیستم عامل اندروید مجهز شده‌اند؛ با این حال دارای نسخه پیشرفته و بهبودیافته گوگل اسیستنت هستند و از قابلیت Ambient Mode بهره می‌برند. دستگاه Smart Display 7 به نمایشگرهای هوشمند Smart Display 8 و Smart Disply 8 در بازار می‌پیوندد.

همانطور که می‌توان از نام این محصول حدس زد، با یک صفحه نمایش 7 اینچی روبه‌رو هستیم که کوچکتر از برادران خود است. این محصول از طراحی جدیدی بهره می‌برد که اسپیکر آن به جای طرفین، زیر نمایشگر قرار گرفته است. این دستگاه از گوگل اسیستنت یکسان با دیگر نسخه‌های نمایشگر هوشمند لنوو بهره می‌برد. لنوو Smart Display 7 به یک دوربین کوچک برای برقراری تماس‌های ویدیویی مجهز شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه برابر با 129.99 دلار بوده که نسبت به لنوو Smart Display 8 با قیمت 169.99 دلار، ارزان‌تر است، البته نسبت به لنوو Smart Clock با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. ساعت هوشمند لنوو قیمتی برابر با 59.99 دلار دارد. لنوو Smart Display 7 در ماه اکتبر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

image

در کنار این نمایشگر هوشمند، شرکت لنوو تصمیم به رونمایی از دو تبلت جدید گرفته که یکی از آن‌ها مجهز به داک است. این دو تبلت، لنوو Yoga Smart Tab و Smart Tab M8 نام دارد. این محصولات از سیستم گوگل اسیستنت مشابه با نمایشگرهای هوشمند بهره می‌برند. این محصولات به‌جای اینکه یک نمایشگر هوشمند کامل باشند، به حالت Ambient Mode برای گوگل اسیستنت وابسته هستند. این حالت بسیاری از قابلیت‌های نمایشگرهای هوشمند را به این تبلت‌ها اضافه کرده که برای مثال می‌توان به اطلاعات تقویم، هواشناسی، نوتیفیکیشن‌ها، یادآوری‌ها، کنترل موسیقی، کنترل دستگاه‌های هوشمند خانه و فوتو فریم اشاره کرد. این محصولات بنابر دلایلی به رابط کاربری یکسان با نمایشگرهای هوشمند مجهز نشده‌اند.

image

در میان این دو تبلت، لنوو Smart Tab M8 به عنوان نسخه پایه و ضعیف‌تر شناخته می‌شود. این دستگاه در حقیقت نسخه ضعیف‌تر تبلت Smart Tab M10 محسوب می‌شود. M10 دارای سیستم عامل گوگل به همراه دستیار الکسا است. لنوو Smart Tab M8 مانند مدل M10، یک تبلت میان‌رده اندرویدی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن اچ دی، 2 گیگابایت رم، چیپست 4 هسته‌ای مدیاتک A22، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین از میکروفن‌های قدرتمندی بهره می‌برد که می‌توان از فواصل دور با آن ارتباط برقرار کرد. زمانی که این تبلت روی داک خود قرار می‌گیرد، عملکردی مشابه با یک نمایشگر هوشمند از خود نشان می‌دهد.

image

تبلت لنوو Yoga Smart Tab نیازی به داک ندارد چرا که لنوو برای آن یک پایه درنظر گرفته است. با توجه به این پایه می‌توان از تبلت جدید لنوو در زوایا و حالت‌های مختلف استفاده کرد. مشخصات تبلت لنوو Yoga Smart Tab چندان قدرتمند نیستند؛ با این حال می‌توان برای کارهای روزمره از آن استفاده کرد. قدرت این تبلت لنوو توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 439 تامین می‌شود که آن را 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. نمایشگر 10.1 اینچی این محصول دارای رزولوشن فول اچ دی است. قیمت پایه تبلت لنوو Yoga Smart Tab برابر با 249.99 دلار است و از واخر ماه جاری میلادی وارد بازار می‌شود. در صورتی که خواهان خریداری تبلت لنوو Smart Tab M8 باشید، باید تا ماه اکتبر سال جاری صبر کنید و همچنین 119.99 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)