خانهاخبار
هدفون بیسیم هوآوی با نام FreeBuds 3 معرفی شد؛ ایرپادی با قابلیت حذف نویز

هدفون بیسیم هوآوی با نام FreeBuds 3 معرفی شد؛ ایرپادی با قابلیت حذف نویز

هوآوی رسما از نسل سوم هدفون بیسیم FreeBuds رونمایی کرد. این دستگاه که امروز در IFA 2019 معرفی شد شباهت بسیار زیادی به ایرپاد اپل دارد اما به قابلیت حذف نویز مجهز است.
۱۳۹۸/۶/۱۶

هوآوی قابلیت حذف نویز را به نسل سوم هدفون بیسیم خود موسوم به FreeBuds اضافه کرد. این هدفون بیسیم که شباهت بسیار زیادی به ایرپاد اپل دارد روز جاری با نام FreeBuds 3 در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. فری بادز ۳ چهار ساعت عمر باتری دارد و با کیس شارژر خود می‌تواند این مقدار را به ۲۰ ساعت برساند. این محصول در دو رنگ سیاه و سفید به بازار می‌آید.

هوآوی مدعی است فری بادز ۳ اولین هدفون بیسیم بدون نویز دنیاست که با چنین فرم فاکتوری تولید شده. این یعنی هدفون جدید هوآوی برخلاف هدفون‌هایی که گوشی سلیکیونی دارند، مانع مهر و موم شده‌ای میان کانال گوش شما و دنیای اطرافتان به وجود نمی‌آورد تا از این طریق نویزهای پیرامونی را حذف کند.

این طراحی برای هدفون‌های بدون نویز بسیار عجیب است و حتی شاید تاثیر قابل توجه‌ای روی چگونگی عملکرد FreeBuds 3 بگذارد. حذف فعال نویز معمولا برای صداهای فرکانس پایین مثل تکانه‌های پرواز یا صدای ترافیک مناسب است، ولی در فرکانس‌های بالا کاربرد کمتری دارد.

image

وقتی در خصوص طراحی این هدفون از هوآوی سوال شد، آن‌ها گفتند که اولویت اولشان راحتی بوده، و مردم حساسیت کمتری نسبت به نویزهای فرکانس بالا دارند. آن‌ها می‌گویند شنیدن این نویزهای فرکانس بالا مثل هشدارهای اتومبیل گاهی اوقات لازم و مفید است، چون شما را در جریان وقایع محیط پیرامون‌تان قرار می‌دهد.

این غول بزرگ چینی همزمان با معرفی FreeBuds 3 از یک تراشه جدید به نام A1 هم رونمایی کرد که نمونه مشابه تراشه H1 اپل برای ایرپاد است. هوآوی می‌گوید این تراشه اولین تراشه دنیا با قابلیت پشتیبانی از استاندارد بلوتوث ۵.۱ است و طراحی شده تا در مقایسه با سایر تراشه‌ها مصرف انرژی و تاخیر کمتری داشته باشد. با این حال برخلاف تراشه H1 اپل که می‌تواند به طور خودکار با دستگاه‌های اپلی جفت شود، در محصول هوآوی همچنان لازم است وارد تنظیمات شوید و کار جفت‌سازی را به صورت دستی انجام دهید.

هوآوی معمولا ترسی برای الهام گرفتن از محصولات اپل ندارد. ولی حالا با معرفی نسل سوم فری بادز از قابلیتی رونمایی شده که فراتر از ایرپاد اپل است و به نظر نمی‌رسد که حداقل تا سال آینده به هدفون کوپرتینویی‌ها اضافه شود. با این حال باید صبر کرد و دید که قابلیت حذف نویز FreeBuds 3 در عمل چگونه خواهد بود.

قیمت فری بادز ۳ کمتر از ایرپاد ۱۹۹ دلاری اپل خواهد بود، اما ملبغ دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جواد

۱۳۹۸/۶/۱۷
البته غول بزرگ " چيني" هستش