خانهاخبار
موتورولا موتو E6 پلاس از راه رسید

موتورولا موتو E6 پلاس از راه رسید

شرکت موتورولا در نمایشگاه IFA 2019 از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که موتو E6 پلاس یکی از آن‌ها محسوب می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۶

موتورولا همچنان به تولید گوشی‌های باکیفیت و خوش قیمت ادامه می‌دهد. این شرکت در نمایشگاه IFA 2019 برلین علاوه بر گوشی موتورولا وان زوم، گوشی موتو E6 پلاس را نیز معرفی کرد. این گوشی هوشمند نسخه بزرگتر و قدرتمندتر موتو E6 که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، محسوب می‌شود. گوشی‌های سری موتو E قیمت پایینی دارند و در همین راستا موتورولا برای آن‌ها مشخصات فنی قدرتمندی را در نظر نمی‌گیرد. کیفیت ساخت و طراحی این محصولات نیز در رده گوشی‌های هوشمند اقتصادی قرار می‌گیرد.

گوشی موتورولا موتو E6 به یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده که در بالای آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. نسبت تصویر این نمایشگر برابر با 19.5:9 بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن به 80 درصد می‌رسد. موتورولا در رابطه با فناوری این پنل، LCD یا OLED اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده، اما از آنجایی که با یک گوشی هوشمند اقتصادی روبه‌رو هستیم، پنل آن LCD باید باشد.

image

قدرت این اسمارت فون موتورولا را چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می‌کند. این گوشی هوشمند در نسخه‌های مختلف مجهز به 2/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بوده که توسط کاربر قابل تعویض است. موتورولا برای پنل پشتی این دستگاه از پلاستیک استفاده کرده، بنابراین جداسازی آن کار سختی نخواهد بود. موتورولا موتو E6 فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده و کاربران برای شارژ آن باید از پورت microUSB استفاده کنند. از راه‌های ارتباطی این محصول می‌توان به بلوتوث 4.2، وای فای و GPS + GLONASS اشاره کرد. موتورولا برای این محصول خود رادیو FM در نظر گرفته؛ با این حال آن را به سنسور اثر انگشت مجهز نکرده است.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند اقتصادی شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی هستیم. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است و سنسور دوم 2 مگاپیکسلی بوده که برای تشخیص عمق به کار می‌رود. در جلوی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 هستیم که برش نمایشگر قطره‌ای آن را میزبانی می‌کند. این دستگاه در 4 رنگ وارد بازار می‌شود. در حال حاضر موتورولا اطلاعاتی در رابطه با قیمت و همچنین تاریخ عرضه آن در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه این گوشی هوشمند به بازار باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۸/۶/۱۶
این گوشی جک ۳.۵ میلیمتری هدفون داره، سنسور اثر انگشت هم پشت گوشیه ?