خانهاخبار
ایسوس با لپ‌تاپ‌های جدید خود به جنگ مک بوک پرو اپل می‌رود

ایسوس با لپ‌تاپ‌های جدید خود به جنگ مک بوک پرو اپل می‌رود

ایسوس در نمایشگاه IFA 2019 از لپ‌تاپ‌های سری ProArt StudioBook رونمایی کرد. این محصولات به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده‌اند.
۱۳۹۸/۶/۱۵

شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2019 برلین از لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید خود رونمایی کرد. این محصولات که برای افراد حرفه‌ای توسعه پیدا کرده‌اند، با نام‌های ProArt StudioBook One و ProArt StudioBook X وارد بازار می‌شوند. ProArt StudioBook One به سری لپ‌تا‌پ‌های مجهز به کارت گرافیک RTX ایسوس می‌پیوندد. این محصول لقب قدرتمندترین لپ‌تاپ در زمینه کارهای گرافیکی را تصاحب کرده است. ایسوس ProArt StudioBook One به کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX 6000 و پردازنده اینتل Core i9-9980HK مجهز شده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول دارای اندازه 15.6 اینچی بوده و از رزولوشن 4K و نسبت تصویر 16:9 بهره می‌برد. رفرش ریت این نمایشگر به 120 هرتز می‌رسد و همچنین ایسوس برای محافظت از آن از گوریلا گلس 5 استفاده کرده است.

ایسوس ProArt StudioBook One دارای 1 ترابایت حافظه SSD و 32 گیگابایت رم است. این محصول به سیستم خنک کننده بسیار قدرتمندی با جنس آلیاژ تیتانیوم مجهز شده است. این لپ‌تاپ تایوانی از سه پورت USB-C تاندربولت 3 بهره می‌برد. بر اساس اعلام ایسوس، پردازنده مرکزی، کارت گرافیک و سیستم خنک کننده این دستگاه پشت نمایشگر تعبیه شده‌اند که کاربر در زمان کار با آن و یا قرار دادن آن روی پای خود، با مشکل مواجه نشود. ایسوس علاوه بر این محصول، از لپ‌تاپ دیگری با نمایشگر 17 اینچی نیز رونمایی کرده است.

image

ایسوس ProArt StudioBook X دارای صفحه نمایش 17 اینچی با رزولوشن WUXGA و نسبت تصویر 16:10 است. بر اساس اعلام ایسوس، نسبت نمایشگر به بدنه این لپ‌تاپ به 92 درصد می‌رسد، بنابراین از نظر ابعاد مشابه با لپ‌تا‌پ‌های مجهز به صفحه نمایش 15 اینچی است. این محصول در دو نسخه با پردازنده اینتل Xeon E-2276M و یا Core i7-9750H به فروش می‌رسد. بالاترین نسخه این لپ‌تا‌پ دارای کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX 500 با 16 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 است. در صورتی که نیاز به فضای ذخیره سازی زیادی داشته باشید، ایسوس ProArt StudioBook X می‌تواند تا 6 ترابایت حافظه در اختیار شما قرار دهد. این حافظه‌ها به صورت ترکیبی از NVMe، SSD و HDD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همچنین دارای حداکثر 128 گیگابایت رم است.

image

از درگاه‌های ارتباطی این لپ‌تاپ قدرتمند ایسوس می‌توان به 2 پورت تاندربولت 3، 3 پورت USB 3.1 Type-A، درگاه کارت حافظه خارجی UHS-II و پورت اترنت اشاره کرد. ایسوس ProArt StudioBook X به یک نمایشگر به‌جای ترک پد خود مجهز شده است. کاربران می‌توانند در این نمایشگر، چندین شورتکات را قرار دهند تا بتوانند با سرعت بیشتری از نرم‌افزار مورد نیاز خود استفاده کنند. ایسوس ProArt StudioBook X و ایسوس ProArt StudioBook One به خانواده لپ‌تاپ‌های ایسوس ProArt StudioBook Pro 17 با کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX 3000 Max-Q و ایسوس ProArt StudioBook Pro 15 با کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX 5000 Max-Q اضافه شده‌اند. نسخه استاندارد این محصولات از کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2060 بهره می‌برند.

image

لپ‌تاپ‌های ایسوس برای مبارزه با مک بوک پرو 16 اینچی اپل وارد بازار می‌شوند. شایعات به رونمایی از این محصول اپل تا پیش از پایان سال جاری میلادی اشاره می‌کنند. این لپ‌تاپ اپل به جای کیبورد پروانه‌ای، به کیبورد با مکانیزم قیچی – سوییچ مجهز می‌شود که عملکرد بالاتری در مقایسه با گذشته خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۳۹۸/۶/۱۶
طراحی خشک و بی روح
خییییییییییلی مونده تا به مک بوک برسی