خانهاخبار
ایسوس از نسخه مخصوص آر او جی فون 2 پرده برداشت

ایسوس از نسخه مخصوص آر او جی فون 2 پرده برداشت

شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2019 از نسخه مخصوص گوشی آر او جی فون 2 با 1 ترابایت حافظه داخلی رونمایی کرد
۱۳۹۸/۶/۱۵

در حالی که گوش ایسوس آر او جی فون 2 در خارج از کشور چین به ندرت برای فروش عرضه شده است، سازنده آن همچنان به تولید نسخه بهبودیافته آن ادامه می‌دهد. به تازگی این شرکت تایوانی از نسخه جدیدتر این گوشی هوشمند با نام Ultimate Edition رونمایی کرده است. با توجه به مشخصات فنی می‌توان نام انتخاب شده برای آن را کاملا مناسب دانست. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه استاندارد خود بهبود کمی را تجربه کرده؛ با این حال با رنگ جدیدی به فروش می‌رسد تا کاربر قادر به شناسایی آسان آن باشد.

نسخه Ultimate Edition ایسوس راگ فون 2 چه تفاوتی با مدل استاندارد دارد؟ در نگاه اول شاید فکر کنید مشخصات فنی آن بروز شده است؛ با این حال باید بگوییم تفاوت اصلی میان این دو محصول مربوط به میزان حافظه داخلی است. این نمونه جدید از ایسوس آر او جی فون 2 به 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 مجهز شده است. این نوع حافظه فلش در مقایسه با نسل قبلی سرعت بالاتری در خواندن و نوشتن اطلاعات دارد، در نتیجه شاهد اجرای سریع‌تر بازی‌ها و یا سرعت بالاتر و عملکرد روان‌تر آن در زمان ضبط ویدیوها با رزولوشن 4K هستیم.

image

ایسوس آر او جی فون 2 استاندارد نیز به حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 مجهز شده؛ با این حال حداکثر ظرفیت آن برابر با 512 گیگابایت است. از دیگر تغییرات Ultimate Edition این گوشی هوشمند تایوانی نسبت به نسخه استاندارد می‌توان به رنگ مشکی مات پنل پشتی آن اشاره کرد. سایر مشخصات این دستگاه با نسخه استاندارد یکسان است. قدرت این گوشی مخصوص بازی را چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌کند که هسته‌های پردازشی آن دارای فرکانس 2.96 گیگاهرتز هستند. در جلوی این دستگاه یک صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED به چشم می‌خورد که دارای رفرش ریت 120 هرتز است.

وظیفه تامین انرژی گوشی ایسوس آر او جی فون 2 Ultimate Edition بر عهده یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است. ایسوس برای این محصول خود تجهیزات متنوعی را در نظر گرفته که بازی با آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. این اسمارت فون ایسوس پیش از پایان سال جاری میلادی و با قیمت 1199 یورو (1320 دلار) وارد بازار می‌شود. پیش فروش نسخه استاندارد این محصول با نام ایسوس آر او جی فون 2 Elite از 4 سپتامبر آغاز شده و در اواخر ماه جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. نسخه پایه این گوشی هوشمند با 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 900 یورو دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)