خانهاخبار
آلکاتل از گوشی‌های هوشمند و تبلت جدید خود در IFA 2019 رونمایی کرد

آلکاتل از گوشی‌های هوشمند و تبلت جدید خود در IFA 2019 رونمایی کرد

آلکاتل دو گوشی هوشمند و یک تبلت جدید را در ایفا 2019 معرفی کرد. این محصولات با قیمت کمی به فروش می‌رسند.
۱۳۹۸/۶/۱۵

شرکت TCL در نمایشگاه IFA 2019 برلین از اولین گوشی هوشمند با برند خود رونمایی کرد. این شرکت دارای زیرمجموعه آلکاتل و بلک بری بوده که در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند. آلکاتل در این نمایشگاه از دو اسمارت فون جدید و یک تبلت رونمایی کرده است که با قیمت پایینی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. با توجه به قیمت پایین این محصولات، نباید منتظر استفاده از سخت افزار قدرتمند در آن‌ها باشیم. در ادامه به معرفی این دستگاه‌ها می‌پردازیم.

آلکاتل 1V

image

آلکاتل 1V اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند سازنده خود محسوب می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن 960 × 480 پیکسل با نسبت تصویر 18:9 است. در جلوی این اسمارت فون یک سنسور 5 با گشودگی دیافراگم F/2.2 برای تصاویر سلفی قرار گرفته و به یک سنسور 5 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود مجهز شده است. روی پنل پشتی این محصول یک فلاش LED کنار سنسور دوربین به چشم می‌خورد. این بخش سنسور اثر انگشت آن را نیز میزبانی می‌کند. این اسمارت فون دارای بدنه پلاستیکی بوده و در سمت راست آن سه دکمه قرار گرفته که دکمه پاور، دکمه تنظیم صدا و دکمه گوگل اسیستنت آن‌ها را تشکیل می‌دهند.

قدرت آلکاتل 1V را چیپست 8 هسته‌ای Unisoc SC9836A تامین می‌کند که توسط 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. کاربران می‌توانند توسط کارت حافظه خارجی، میزان حافظه داخلی آن را افزایش دهند. آلکاتل برای عملکرد روان این محصول خود از نسخه اندروید گو سیستم عامل اندروید پای استفاده کرده که دارای برنامه‌های بهینه‌ شده اندروید گو است. ظرفیت باتری این اسمارت فون برابر با 2460 میلی آمپر ساعتی بوده که کاربران برای شارژ آن باید از پورت microUSB استفاده کنند.

آلکاتل 1V از دو سیمکارت نانو پشتیبانی به عمل می‌آورد. قیمت این گوشی هوشمند برابر با 86 دلار بوده و در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و صورتی به فروش می‌رسد. کاربران در کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آسیا و آمریکای لاتین به این دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند، البته در حال حاضر آلکاتل تاریخ عرضه این محصول را اعلام نکرده است.

آلکاتل 3X

image

گوشی بعدی این شرکت، آلکاتل 3X نام دارد که دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 است. در بالای نمایشگر یک برش قطره‌ای به چشم می‌خورد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 را میزبانی می‌کند. پنل پشتی این دستگاه جنس شیشه‌ای داشته و علاوه بر سنسور اثر انگشت، دوربین اصلی سه گانه و فلاش LED نیز روی آن قرار گرفته است. سنسور اصلی این دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده که توسط سنسورهای 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.2 و 5 مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.4 همراهی می‌شود.

قدرت این گوشی هوشمند شرکت آلکاتل را چیپست مدیاتک هلیو P23 تامین می‌کند و همچنین دارای 4 گیگابایت و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی است. ظرفیت باتری این محصول برابر با 4000 میلی آمپر ساعت بوده که شارژدهی مناسب آن را تضمین می‌کند. این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای بوده و مانند برادر خود به دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت مجهز شده است. آلکاتل 3X در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی و با قیمت 163 دلار در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین به فروش می‌رسد.

آلکاتل Smart Tab 7

image

آلکاتل برای علاقه‌مندان به تبلت‌ها نیز یک محصول جدید در نظر گرفته است. آلکاتل اسمارت تب 7 یک تبلت اقتصادی بوده که از حالت مخصوص کودکان نیز بهره می‌برد و وزنی برابر با 268 گرم دارد. در جلوی این تبلت شاهد حضور یک نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1024 × 600 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 هستیم. در حالی که دوربین سلفی این محصول 2 مگاپیکسلی است، روی پنل پشتی آن یک سنسور با رزولوشن VGA قرار گرفته است. قدرت آلکاتل Smart Tab 7 توسط چیپست 4 هسته‌ای مدیاتک MT8167B تامین می‌شود. آلکاتل برای این محصول خود 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است.

آلکاتل اسمارت تب 7 به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری اختصاصی سازنده خود مجهز شده است. باتری 2580 میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در این دستگاه توسط پورت microUSB شارژ می‌شود. این تبلت جدید شرکت آلکاتل تا پایان سال جاری میلادی و با قیمت 86 دلار وارد بازار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)