خانهاخبار
نوبیا رد مجیک 3S مجهز به اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی شد

نوبیا رد مجیک 3S مجهز به اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی شد

نوبیا رد مجیک 3S از راه رسید. این گوشی گیمینگ به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۶/۱۵

نوبیا به صورت رسمی گوشی نوبیا رد مجیک 3S را در کشور چین معرفی کرد. این دستگاه به عنوان نسل جدید گوشی رد مجیک 3 شناخته می‌شود، محصولی که در ماه آوریل سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند مخصوص بازی به ویژگی‌های بهتری در مقایسه با نسل قبلی خود مجهز شده‌ است که برای مثال می‌توان به سرعت بالاتر پردازنده و باتری با حجم بیشتر اشاره کرد.

نوبیا رد مجیک 3S از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسخه اصلی خود ندارد؛ با این حال نحوه طراحی ورودی هوای این محصول نسبت به نوبیا رد مجیک 3 تغییر کرده است. در حقیقت نحوه طراحی این بخش شبیه به لوگوی ترنسفورمرز است. نحوه طراحی آنتن‌ها نیز با تغییر همراه بوده است؛ با این حال می‌توان از آن چشم پوشی کرد. پنل جلویی این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه با نسل گذشته خود بوده و حتی میزان حاشیه اطراف نمایشگر نیز تغییری نکرده است.

نوبیا رد مجیک 3S در رنگ جدید نقره‌ای نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که جذابیت بالایی دارد. علاوه بر این رنگ، کاربران می‌توانند این محصول را در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی نیز سفارش دهند. روی پنل پشتی این محصول شاهد نورپردازی RGB هستیم که مشابه با نسل قبلی آن است. ابعاد و وزن این گوشی هوشمند نسبت به نوبیا رد مجیک 3 تغییری نکرده است. ابعاد نوبیا رد مجیک 3S برابر با 171.7 x 78.5 x 9.65 میلی‌متر بوده و وزن آن به 215 گرم می‌رسد.

image

نوبیا رد مجیک 3S به صفحه نمایش 6.65 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده است که دارای رفرش ریت 90 هرتز است. حداکثر روشنایی این پنل به 430 نیت می‌رسد و از قابلیت DC Dimming نیز بهره می‌برد که بازی در محیط‌های تاریک و شب را تبدیل به امری لذت‌بخش‌تر می‌کند. این دستگاه در بخش پردازنده با پیشرفت همراه بوده و مانند شیائومی بلک شارک 2 پرو به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده است. نوبیا رد مجیک 3S در نسخه‌های مختلف مجهز به 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 به فروش می‌رسد. روی پنل پشتی این اسمارت فون همچنان شاهد حضور دوربین اصلی تکی 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 با گشودگی دیافراگم f/1.7 هستیم. این دوربین قادر به ضبط ویدیوی اسلوموشن با رزولوشن فول اچ دی و رزولوشن 8K است. تصاویر سلفی کاربران توسط یک سنسور 16 مگاپیکسلی به ثبت می‌رسد.

این گوشی هوشمند جدید دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده و از دو سیمکارت، وای فای ac و بلوتوث بهره می‌برد. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کند. نوبیا رد مجیک 3S به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه RedMagic OS 2.1 مجهز شده است. این دستگاه در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز 510,496 شده است که خبر از عملکرد فوق‌العاده آن می‌دهد. این گوشی هوشمند نوبیا دارای سیستم خنک کننده ICE 2.1 بوده که شامل یک فن سانتریفیوژ و سیستم خنک کننده مایع همراه با لوله می‌شود.

گوشی نوبیا رد مجیک 3 اس در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 420 دلار به فروش می‌رسد. مدل دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 532 دلار دارد. نسخه 8 گیگابایتی این گوشی هوشمند تنها در رنگ نقره‌ای به فروش می‌رسد؛ با این حال خریداران می‌توانند نسخه 12 گیگابایتی آن را در رنگ‌های قرمز و آبی سفارش دهند. این گوشی هوشمند مخصوص بازی از تاریخ 9 سپتامبر وارد بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)