خانهاخبار
گوشی هوآوی اینجوی 10 پلاس از راه رسید

گوشی هوآوی اینجوی 10 پلاس از راه رسید

هوآوی اینجوی 10 پلاس به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۶/۱۴

هوآوی از گوشی هوشمند جدید خود، هوآوی اینجوی 10 پلاس به عنوان نسل جدید اینجوی 9 پلاس رونمایی کرد. اینجوی 9 پلاس در اکتبر سال گذشته میلادی معرفی شده بود. این گوشی هوشمند اقتصادی با مشخصات فنی مناسبی از راه رسیده که مهم‌ترین آن، دوربین سلفی پاپ آپ است که مانع از حضور برش و یا حفره درون صفحه نمایش شده است. از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی میان این گوشی هوشمند و هوآوی Y9 پرایم وجود دارد. هوآوی وای 9 پرایم در کشورهای اروپایی، آفریقای و هند به فروش می‌رسد.

گوشی هوآوی انجوی 10 پلاس ابعادی برابر با 8.8 × 77.3 × 163.5 میلی‌متر دارد و وزن آن به 196.8 گرم می‌رسد. این اسمارت فون به صفحه نمایش 6.59 اینچی با فناوری LTPS IPS LCD مجهز شده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 است. این نمایشگر موفق به کسب تاییدیه TUV Rheinland شده است. این تاییدیه به معنای کاهش آسیب به چشم کاربران توسط نور آبی است. عدم استفاده از برش نمایشگر و یا حفره درون آن باعث شده نسبت صفحه نمایش به بدنه هوآوی اینجوی 10 پلاس به 91 درصد برسد.

وظیفه تامین قدرت این اسمارت فون بر عهده چیپست کایرین 710F بوده که توسط حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 همراهی می‌شود. این دستگاه از درگاه کارت حافظه خارجی بهره می‌برد. هوآوی برای این گوشی هوشمند خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 را در نظر گرفته که دارای قابلیت GPU Turbo 3.0 برای بهبود عملکرد آن در زمان اجرای بازی است. این دستگاه از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد.

image

روی پنل پشتی گوشی هوآوی Enjoy 10 پلاس سه سنسور به صورت عمودی به چشم می‌خورند. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است و دو سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 آن را همراهی می‌کنند. همانطور که در ابتدا عنوان شد، این اسمارت فون هوآوی دارای دوربین سلفی پاپ آپ است. این بخش یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 را میزبانی می‌کند که در هنگام نیاز، از بدنه این گوشی هوشمند خارج می‌شود.

هوآوی انجوی 10 پلاس دارای سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می‌کند. از راه‌های ارتباطی این محصول می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، شبکه ارتباطی 4G LTE، وای فای، بلوتوث 4.2، GPS، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. تفاوت اصلی میان هوآوی اینجوی 10 پلاس و هوآوی Y9 پرایم 2019، سبک طراحی پنل پشتی و سنسور 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی است.

هوآوی Enjoy 10 Plus در 4 رنگ مشکی، آبی، قرمز و سبز در چین برای فروش عرضه می‌شود. قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

  • 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 209 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 252 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 294 دلار

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mehrbod

۱۳۹۸/۶/۱۶
سلام.میخواستم بدونم کی وارد ایران میشه؟

ارشیا

۱۳۹۸/۶/۱۴
اخر متننتون رو اصلاح کنید نوشتید نسخه 6 گیگ رم 294 در حالی که 8 گیگ رام باید مینوشتید