خانهاخبار
سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو رسما معرفی شد

شرکت سامسونگ از تبلت جدید خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو یک تبلت جان سخت محسوب می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۴

سامسونگ آخرین بار دو سال پیش از تبلت جان سخت خود رونمایی کرد و حال شاهد رونمایی از محصولی مشابه در نمایشگاه IFA 2019 هستیم. سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو به تازگی معرفی شده و پیشرفت‌های مناسبی را نسبت به سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 تجربه کرده است. این تبلت از نمایشگر 10 اینچی بهره می‌برد و از DeX Mode پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر برابر با 1200 x 1600 پیکسل بوده و دارای نسبت تصویر 16:10 است. این تبلت به گونه‌ای طراحی شده که حتی با دستکش می‌توان با آن کار کرد، البته برای این کار باید از قلم S Pen استفاده کنید. در زیر نمایشگر دکمه‌های ناوبری به صورت سخت‌افزاری حضور دارند. حداکثر روشنایی صفحه نمایش به 550 نیت می‌رسد.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو برای کار در محیط‌های خشن طراحی شده است، بنابراین از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری بهره می‌برد. این تبلت کره‌ای به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از درگاه کارت حافظه خارجی با قابلیت پشتیبانی از 512 گیگابایت کارت حافظه بهره می‌برد. در حالی که سامسونگ اشاره‌ای به پردازنده مورد استفاده در این تبلت جان سخت نکرده، بنچمارک گیک بنچ در گذشته خبر از تامین قدرت آن توسط چیپست اسنپدراگون 710 داده بود.

image

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است. انرژی این محصول توسط یک باتری 7600 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که توسط کاربر قابل تعویض است. دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسلی بوده و در جلوی آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی قرار دارد. این تبلت جدید سامسونگ از تاریخ 1 اکتبر با قیمت 600 یورو در آلمان به فروش می‌رسد. در صورت سفارش نسخه LTE، باید 670 یورو در حساب بانکی خود پول داشته باشید. سامسونگ اعلام کرده این تبلت جان سخت تا 4 سال بروزرسانی نرم افزاری دریافت می‌کند که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)