خانهاخبار
گوشی Realme Q از راه رسید

گوشی Realme Q از راه رسید

گوشی Realme Q به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 712 مجهز شده است.
۱۳۹۸/۶/۱۶

پس از چندین هفته انتشار تیزرهای مختلف از گوشی Realme Q، در نهایت این دستگاه در معرض دید عموم قرار گرفت. این محصول در اصل همان Realme 5 Pro بوده که ماه گذشته میلادی با دوربین اصلی چهارگانه در کشور هند معرفی شد. این اسمارت فون به صفحه نمایش 6.5 اینچی با فناوری IPS LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. نسبت تصویر این نمایشگر برابر با 19.5:9 بوده و 90.6 درصد از پنل جلویی این محصول را فراگرفته است. قدرت گوشی Realme Q را چیپست کوالکام اسنپدراگون 712 با 8 هسته پردازشی تامین می‌کند. کاربران می‌توانند این دستگاه را در سه نسخه مختلف مجهز به 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

روی پنل پشتی این محصول شرکت ریلمی دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 با گشودگی دیافراگم f/1.79 است. این سنسور توسط سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 119 درجه و دریچه دیافراگم f/2.25، سنسور 2 مگاپیکسلی پرتره با دریچه دیافراگم f/2.4 و سنسور 2 مگاپیکسلی اولترا ماکرو با فاصله کانونی 4 سانتی‌متر و دریچه دیافراگم f/2.4 همراهی می‌شود.

image

در جلوی گوشی Realme Q یک سنسور 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 با گشودگی دیافراگم f/2.0 وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را بر عهده دارد. دوربین اصلی این اسمارت فون دارای حالت‌هایی مانند Chroma Boost و Nightscape Mode بوده و از لرزشگیر دیجیتال و فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد. کاربران توسط این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 4K به صورت 30 فریم بر ثانیه و ویدیوهای اسلوموشن به صورت 960 فریم بر ثانیه خواهند بود. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و رابط کاربری ColorOS 6 بهره می‌برد که دارای ویژگی‌هایی مانند سیستم بوست، گیم بوست و AppBoost برای بهبود عملکرد است.

از راه‌های ارتباطی این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، شبکه ارتباطی 4G LTE، وای فای، بلوتوث 5، GPS + GLONASS و پورت USB Type-C اشاره کرد. وظیفه تامین انرژی گوشی Realme Q بر عهده یک باتری 4035 میلی آمپر ساعتی بوده که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 است. این اسمارت فون در دو رنگ آبی و سبز وارد بازار می‌شود. این دستگاه هم اکنون در کشور چین قابل پیش خرید است. قیمت نسخه‌های مختلف گوشی Realme Q به شرح زیر است:

  • 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی: 140 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی: 168 دلار
  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 210 دلار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)