خانهاخبار
دوربین نیکون D6 بدون هیچ جزئیاتی معرفی شد

دوربین نیکون D6 بدون هیچ جزئیاتی معرفی شد

دوربین DSLR جدید شرکت نیکون با نام D6 بدون ارائه اطلاعات و مشخصات سخت‌افزاری معرفی شد. این شرکت می‌گوید دوربین جدید آن‌ها بهترین دوربین SLR است و در حال حاضر فقط یک تصویر از این دستگاه در دست داریم.
۱۳۹۸/۶/۱۶

شرکت نیکون از دوربین حرفه‌ای DSLR بعدی خود با نام D6 رونمایی کرد. این دوربین از سری مشهور دوربین‌های D است که به موجب سرعت و اعتماپذیری بالای خود در میان عکاسان ورزشی از محبوبیت بسیاری برخوردار است و نیکون آن را به عنوان پیشرفته‌ترین SLR دیجیتال معرفی می‌کند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره دوربین D6 در دسترس نیست، اما تصویر زیر را در اختیار داریم تا بدانیم که ظاهر این دوربین حداقل از جلو شبیه D5 است. نیکون می‌گوید در کنار تولید D6 مشغول تولید لنز زوم تله‌فوتوی جدیدی است که AF-S Nikkor 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR نام دارد.

رویه کاری شرکت نیکون در اغلب اوقات به همین شکل است. آن‌ها برای دوربین D5 هم حدود دو ماه پس از اعلام خبر اولیه مشخصات کلی دوربین را ارائه کردند. همین اتفاق در خصوص D4S نیز رخ داده بود. با این حساب زمان زیادی تا انتشار مشخصات این دوربین باقی نمانده، اما عکاسان حرفه‌ای مطمئنا برای المپیک توکیو حساب ویژه‌ای روی دوربین مذکور خواهند داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مسلم بیگ‌زاده

۱۳۹۸/۶/۲۰
پرچمدار جدید نیکون...
خوش اومدی