خانهاخبار
تیزر سونی از عرضه گوشی جدیدی در IFA 2019 خبر می‌دهد

تیزر سونی از عرضه گوشی جدیدی در IFA 2019 خبر می‌دهد

به‌تازگی تیزر جدیدی در صفحه اینستاگرام سونی منتشر شده که از عرضه گوشی جدیدی در نمایشگاه IFA 2019 خبر می‌دهد. این گوشی می‌تواند یک اکسپریا کامپکت جدید یا اکسپریا 2 باشد.
۱۳۹۸/۶/۱۴

سونی در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ از اکسپریا XZ2 کامپکت به همراه اکسپریا XZ2 رونمایی کرد. حالا با گذشت حدود یک سال و نیم از معرفی این دو دستگاه، پست تازه‌ای در صفحه اینستاگرام این کمپانی ژاپنی منتشر شده که از عرضه یک اکسپریا کامپکت دیگر خبر می‌دهد.

در ویدیوی کوتاهی که منتشر شده چیزی از ظاهر این گوشی نشان داده نمی‌شود، اما نوشته‌ای را می‌بینیم که نوید عرضه گوشی جدیدی در کنفرانس این شرکت در نمایشگاه IFA 2019 را می‌دهد. البته بر اساس گزارش وبسایت GSMArena این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور اکسپریا ۲ هم باشد.

image

اکسپریا ۲ نمایشگر ۶.۱ اینچی دارد ولی به لطف نسبت تصویر ۲۱:۹ خیلی راحت‌تر از سایر دستگاه‌ها می‌توانید آن را در دست بگیرید. اکسپریا ۱ که اوایل امسال عرضه شد نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن 4K و نسبت تصویر ۲۱:۹ داشت.

طبق گزارشات اکسپریا ۲ نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD دارد که از HDR پشتیبانی می‌کند. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوآلکام، ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی مجهز است. در قاب پشتی این دستگاه دوربینی سه‌گانه وجود دارد و در کنار بدنه هم حسگر اثر انگشت فیزیکی قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)