خانهاخبار
اندروید 10 برای اسنشال فون و سری وان پلاس 7 منتشر شد

اندروید 10 برای اسنشال فون و سری وان پلاس 7 منتشر شد

به دنبال عرضه اندروید 10 برای تلفن‌های پیکسل گوگل، حالا اسنشال فون و وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو هم این آپدیت را دریافت کرده‌اند.
۱۳۹۸/۶/۱۴

گوگل چند روز پیش رسما اندروید ۱۰ را برای تلفن‌های پیکسل خود منتشر کرد. حالا نوبت به سایر شرکت‌ها رسیده که به دنبال گوگل حرکت کرده و محصولات خود را به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید مجهز کنند.

اول از همه اسنشال فون بود که آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرد. البته این مسئله برای طرفداران این گوشی طبیعی است، چون آن‌ها همیشه آپدیت‌های امنیتی را هم همزمان با گوگل دریافت می‌کنند. اسنشال می‌گوید عرضه اندروید ۱۰ در حال حاضر برای برخی کشورها آغاز شده که دستگاه آنلاک دارند، بنابراین تا عرضه عمومی و همگانی این آپدیت برای تمام کاربران باید چند روز صبر کنید.

در خبرها این طور به نظر می‌رسید که ردمی، زیربرند شیائومی، هم به سرعت این آپدیت را برای نسخه‌های چینی و هندی K20 Pro منتشر کرده است. اما آن طور که گزارشات متأخر نشان می‌دهد، ظاهرا برای مدل‌های هندی فقط نسخه بتای اندروید ۱۰ منتشر شده و اطلاعات موثقی درباره نسخه چینی این دستگاه‌ها در دسترس نیست.

image

در نهایت وان پلاس هم نسخه Open Beta اندروید ۱۰ را برای وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو منتشر کرد. این نسخه پس از گذراندن چندین نسخه پیش‌نمایش عرضه شده و اگرچه مثل اسنشال فون پایدار نیست، اما تا حدی می‌تواند رضایت کاربران سری وان پلاس ۷ را جلب کند.

رابط کاربری وان پلاس یعنی OxygenOS در این نسخه از آیکن‌های سفارشی برای بخش تنظیمات سریع (Quick Settings) و فضای بازی (Game Space) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این بخش Messages هم از مسدودسازی کلمات کلیدی بهره‌مند شده است.

استفاده از نسخه‌های بتا باعث حذف اطلاعات شخصی شما نمی‌شود و با انتشار نسخه‌های پایدار می‌توانید به صورت OTA آن‌ها را دریافت کنید. اما اگر می‌خواهید از نسخه بتا به نسخه پایدار بروید، ممکن است بخشی از اطلاعات شما حذف شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت راهنمای رابط کاربری خود مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)