خانهاخبار
تاریخ رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی M30s رسما اعلام شد

تاریخ رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی M30s رسما اعلام شد

سامسونگ با انتشار پوستری خبر از معرفی گوشی گلکسی M30s در تاریخ 18 سپتامبر داد.
۱۳۹۸/۶/۱۲

گوشی گلکسی M30 نزدیک به 7 ماه پیش معرفی شد و حال در آینده نزدیک، نسخه بهبودیافته آن در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. سامسونگ گلکسی M30s که در مقایسه با نسخه اصلی خود از باتری بزرگتری بهره می‌برد، در تاریخ 18 سپتامبر از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند در کشور هند به صورت انحصاری توسط فروشگاه اینترنتی آمازون به فروش می‌رسد. گلکسی M30s سامسونگ به صفحه نمایش با طراحی Infinity-U و فناوری سوپر امولد مجهز می‌شود و روی پنل پشتی آن نیز دوربین اصلی سه گانه قرار دارد. وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون کره‌ای بر عهده یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است.

نحوه طراحی دوربین اصلی سامسونگ گلکسی M30s نسبت به محصولات موجود در بازار متفاوت است. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند یک المان مستطیل شکل قرار گرفته که سه سنسور دوربین اصلی به همراه فلاش LED را میزبانی می‌کند. سبک طراحی این المان به گونه‌ای بوده که می‌تواند 5 سنسور را نیز در خود جای دهد. در کنار این المان سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد، بنابراین سامسونگ این اسکنر را به زیر نمایشگر گلکسی M30s منتقل نکرده است.

image

در پوستر منتشر شده از سوی سامسونگ، عبارت -8 MP Triple Camera به چشم می‌خورد. با توجه به این موضوع، یکی از سنسورهای این دوربین 8 مگاپیکسلی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که نسبت به سنسور 13 مگاپیکسلی گلکسی M30 با پیشرفت زیادی همراه است. در رابطه با پردازنده مورد استفاده در این اسمارت فون نمی‌توان اظهار نظر دقیقی کرد چرا که بر اساس نتایج بنچمارک‌ها، قدرت آن توسط چیپست اگزینوس 9610 تامین می‌شود. با این حال شایعات به حضور پردازنده اگزینوس 9610 در آن اشاره کرده‌اند. در حقیقت گزارش‌ها و شایعات به تامین قدرت این محصول توسط یک پردازنده جدید اشاره کرده‌اند و اگزینوس 9610 نیز پردازنده‌ جدیدی محسوب نمی‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی .

۱۳۹۸/۶/۲۹
باسلام میخواستم ببینم ایا کدام سری سامسونگ خوب است گلکسی m یا گلکسی a از همه لحاظ ممنون میشم جواب منو بدین باتشکر