خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A90 مجهز به 5G معرفی شد

سامسونگ گلکسی A90 مجهز به 5G معرفی شد

سامسونگ امروز از گوشی گلکسی A90 5G خود رونمایی کرد که جدیدترین عضو سری A این شرکت با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت محسوب می‌‏شود.
۱۳۹۸/۶/۱۲

در این نسخه قابلیتهای متعدد گلکسی A90 با امکان اتصال به شبکههای نسل پنجم ترکیب شده است تا قابلیتهایی قدرتمند برای ذخیره، استریم یا اشتراک محتوا در اختیار شما قرار گیرد. گلکسی A90 5G مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 855 است که در ترکیب با قابلیتهای هوش مصنوعی و اتصال نسل پنجم، تجربه موبایلی بسیار متفاوتی را در اختیار کاربر قرار میدهد.

image

علاوه بر این کنار پردازنده این گوشی حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی را می‌بینیم که در کنار حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی روی چیپ دستگاه قرار گرفته‌اند. پشیبانی از کارت حافظه خارجی تا ظرفیت 512 گیگابایت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده. 

صفحه‌نمایشی که در قاب جلویی گوشی قرار گرفته اندازه 6.7 اینچی دارد که کیفیتیش برابر فول اچ دی است. این صفحه که جنسی از نوع سوپرامولد دارد بالای خودش ناچی قطره‌ای می‌بیند که سامسونگ آن را اینفینیتی U نامیده است. زیر صفحه نمایش این گوشی سنسور اثرانگشت قرار گرفته علاوه بر اینکه دوربین سلفی‌ای که در ناچ دستگاه دیده می‌شود سنسور 32 مگاپیکسلی دارد. 

قاب پشتی که از شیشه ساخته شده دارای یک الگوی هندسی خاص روی شیشه پشتی است و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. گلکسی A90 5G تجربه شما از بازیهای موبایلی را هم به سطحی جدید ارتقا میدهد. با اتصال به اینترنت نسل پنجم می‏توانید بدون هیچ تاخیری از بازیهای آنلاین لذت ببرید و قابلیت Game Booster در این گوشی هم باعث می‏شود وقتی در هیجان انگیزترین لحظات بازی هستید، عملکرد گوشی در شرایط ایدهآل قرار بگیرد.

image

برای اولین بار در سری A سامسونگ شما می‏توانید با استفاده از دکس سامسونگ و اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت برای گلکسی A90 5G، تجربه خود از کار با گوشی را متحول کنید. دکس سامسونگ به شما امکان میدهد تصویر گلکسی A90 5G خود را به صفحه مانیتور یا تلویزیون منتقل کنید و با استفاده از اپلیکیشن Your Phone هم می‏توانید همه نوتیفیکیشنها را داخل کامپیوتر مشاهده کرده و از آنجا پیامها را دریافت یا ارسال کرده و جدیدترین عکسها را مرور کنید.

جدول مشخصات گلکسی A90 5G

گلکسی A90 5G

5G Non Standalone (NSA), Sub6

شبکه

6.7-inch Full HD+ (1080x2400)

Super AMOLED

صفحه نمایش Infinity-U

نمایشگر

لنز اصلی : 48MP, F2.0

لنز عمق :  5MP, F2.2

لنز اولترا واید :  8MP, F2.2 (123°)

عقب

 

دوربین

سلفی : 32MP, F2.0

جلو

164.8 x 76.4 x 8.4 mm

۲۰۶ گرم

بدنه

Octa Core (2.84GHz + 2.42GHz + 1.8GHz)

پردازنده

رم ۶ یا ۸ گیگابایت

۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

درگاه حافظه Micro SD  (قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت / تنها برای مدل‌های با رم ۶ گیگابایت)

 

حافظه

۴۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

توان ۲۵ وات شارژ فوق سریع

باتری

سفید، مشکی

رنگ

اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش

تشخیص چهره

تایید بیومتریک

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۹/۶/۲۳
این گوشی طراحیش برای ۲۰۱۹، a71 خیلی خوشگل تره دوربینشم بالاتره.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۶/۱۲
عالیه این گوشی?? همگی جداً پس‌انداز کنیم بگیریمش تا قبلِ شب‌یلدا
در جوار کرسی و A90 و انارِ دان‌شده با نمک و خوانشِ شعر:
دوش دیدم درِ میخانه بَلوا شده بود??بینِ ساقی و مطرب دعوا شده بود???او می‌کشید و این می‌کشید و عاقبت??آستین‌ش پاره و بی‌شلوار شده بود...