خانهاخبار
رندرهای موتورولا E6 پلاس به اینترنت راه پیدا کرد

رندرهای موتورولا E6 پلاس به اینترنت راه پیدا کرد

به تازگی رندرهای موتورولا E6 پلاس در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که این دستگاه را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۸/۶/۱۱

گوشی میان رده آینده موتورولا، موتو E6 پلاس احتمالا هفته آینده در نمایشگاه IFA 2019 به صورت رسمی معرفی می‌شود. در گذشته شاهد انتشار تصاویری از این دستگاه بودیم و حال رندرهای جدید آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این رندرها از سوی وب‌سایت Winfuture.de به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. این اسمارت فون روی پنل جلویی خود دارای برش نمایشگر قطره‌ای است و از طراحی مشابه با دیگر گوشی‌های میان رده موجود در بازار بهره می‌برد. این بخش از صفحه نمایش یک سنسور 8 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این اسمارت فون موتورولا شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی هستیم. قدرت موتورولا موتو E6 پلاس توسط چیپست 8 هسته‌ای مدیاتک هلیو P22 تامین می‌شود. فرکانس هسته‌های این پردازنده روی 2 گیگاهرتز تنظیم شده است. کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را در نسخه‌های مختلف مجهز به 2/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری این دستگاه اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می‌رود مانند موتو E5 پلاس قدرت آن توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین شود.

image

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی موتو E6 پلاس با قیمتی نزدیک به 150 یورو در کشورهای اروپایی برای فروش عرضه می‌شوند. این اسمارت فون در رنگ‌های خاکستری گرافیتی، خاکستری و قرمز در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. در حالی که انتظار می‌رود این محصول موتورولا هفته آینده در معرض دید عموم قرار بگیرد، تا اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر شاهد عرضه آن به بازار نخواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)