خانهاخبار
نسل جدید سوبارو WRX و WRX STI سال 2020 از راه می‌رسند؟

نسل جدید سوبارو WRX و WRX STI سال 2020 از راه می‌رسند؟

بر اساس گزارشی جدید، نسل جدید سوبارو WRX، WRX STI و Levorg در سال 2020 وارد بازار می‌شوند.
۱۳۹۸/۶/۱۱

چند روز پیش شاهد رونمایی از نسل جدید خودروی سوبارو ایمپرزا بودیم. در حالی که هم اکنون پیش فروش این خودرو در ایالات متحده آمریکا شروع شده، اثری از نسل جدید خودروی WRX نیست. در آینده اطلاعاتی از نسل جدید این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد؛ با این حال گزارشی جدید از کشور ژاپن به رونمایی از نسل جدید سوبارو WRX، WRX STI و Levorg در نیمه دوم سال آینده میلادی اشاره می‌کند. نسل آینده این خودرو اسپرت از پلتفرم Subaru Global Platform بهره می‌برد که در توسعه نسل جدید خودروی ایمپرزا استفاده شده است.

استفاده از پلتفرم جدید به معنای بهبود عملکرد این خودروی ژاپنی است. سوبارو WRX به یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ تخت مجهز می‌شود که بر اساس گزارش جدید، قادر به تولید 270 اسب بخار قدرت است. این خودرو حداقل در یک نسخه با گیربکس خودکار CVT وارد بازار می‌شود. سوبارو WRX STI از موتور تزریق سوخت مستقیم FA20F بهره می‌برد. این موتور 2.0 لیتری قدرتی برابر با 320 اسب بخار تولید می‌کند که به صورت انحصاری توسط یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار به چر‌خ‌های سوبارو WRX STI منتقل می‌شود. این خودرو با الهام از خودروی مفهومی Viviz Performance طراحی می‌شود.

image

نسل جدید سوبارو Levorg به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز می‌شود که قدرتی برابر با 150 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس خودکار CVT به چرخ‌های این خودروی ژاپنی منتقل می‌شود که مصرف سوخت بهینه آن را در پی دارد. گزارش BestCarWeb ادعا کرده که در نمایشگاه خودروی توکیو سال جاری میلادی شاهد رونمایی از نمونه مفهومی این محصولات خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)