خانهاخبار
مشخصات وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن لو رفت

مشخصات وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن لو رفت

مشخصات پرچمداران آینده وان پلاس، وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.
۱۳۹۸/۶/۱۰

در گذشته نه چندان دور شاهد افشای مشخصات وان پلاس 7T بودیم که به پیشرفت بالای این دستگاه نسبت به وان پلاس 7 اشاره داشت. امروز مشخصات وان پلاس 7T پرو و نسخه مخصوص آن، مک‌لارن ادیشن به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به عنوان جایگزین وان پلاس 6T مک‌لارن ادیشن وارد بازار می‌شود. افشاگر معروف، OnLeaks با همکاری 91Mobiles، رندرهای وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن را منتشر کرده است. این دو گوشی هوشمند به نمایشگر بدون حاشیه و دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده‌اند و روی پنل پشتی آن‌ها دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد.

زبان طراحی این دو دستگاه شباهت زیادی به یکدیگر دارد با این تفاوت که نسخه مک‌لارن از یک الگوی خاص روی پنل پشتی خود بهره می‌برد. این نسخه دارای رنگ نارنجی روی بخشی از پنل پشتی خود بوده و همچنین در این بخش لوگوی مک‌لارن به چشم می‌خورد. بر اساس اعلام OnLeaks، گوشی‌های وان پلاس 7T و وان پلاس 7T پرو از نظر طراحی ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر دارند؛ با این حال مشخصات فنی آن‌‌ها متفاوت است.

image

بر اساس اعلام Max J، گوشی وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن به صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 2K پلاس و رفرش ریت 90 هرتز مجهز می‌شوند. این صفحه نمایش تفاوتی با نمایشگر مورد استفاده در وان پلاس 7 پرو ندارد. قدرت این محصولات را چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌کند که در مدل پایه توسط 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. انتظار می‌رود وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن تنها با 12 گیگابایت رم در اختیار خریداران قرار بگیرد.

این دو اسمارت فون از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برند. این دوربین دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری اپتیکال همراهی می‌شود. نرم‌افزار دوربین این محصولات بهبود پیدا می‌کند که به معنای افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده است. دوربین این محصولات از  حالت ماکرو، HEVC، لرزشگیر تصویر هیبریدی و حالت Nightscape پشتیبانی می‌کنند.

image

انرژی وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T پرو مک‌لارن ادیشن توسط یک باتری 4085 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که افزایش کمی را نسبت به وان پلاس 7 پرو تجربه می‌کند. این محصولات به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 10 مجهز می‌شوند و از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T پشتیبانی می‌کنند. در حالی که در گذشته Ishan Agarwal مشخصات گوشی وان پلاس 7T را فاش کرده بود، Max J اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. برای مثال دوربین این محصول وان پلاس دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 2x است. این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای اسلوموشن به صورت 960 فریم بر ثانیه با رزولوشن 720p است.

بر اساس اعلام Max J، انرژی وان پلاس 7T توسط یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع Warp Charge 30T است. این دستگاه به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 10 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T قادر به شارژ گوشی‌های هوشمند به صورت 5 ولت و 6 آمپر است. این تکنولوژی می‌تواند میزان شارژ باتری وان پلاس 7T پرو را در مدت زمان 20 دقیقه از صفر به 50 درصد برساند و همچنین آن را در مدت 65 دقیقه تا 100 درصد شارژ کند. پرچمداران جدید وان پلاس در تاریخ 26 سپتامبر در کشور هند معرفی می‌شوند و سپس در ماه اکتبر در کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. کاربران در کشور چین نیز در ماه اکتبر به این دو گوشی هوشمند دسترسی پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)