خانهاخبار
ساعت هوشمند گارمین Fenix 6 در نسخه‌های مختلف رونمایی شد

ساعت هوشمند گارمین Fenix 6 در نسخه‌های مختلف رونمایی شد

شرکت گارمین از ساعت‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. گارمین Fenix 6 در نسخه‌های مختلف و با قیمت پایه 600 دلار به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۶/۱۱

ساعت‌های هوشمند سری گارمین Fenix 6 از راه رسیدند. این ساعت‌های هوشمند ورزشی که از GPS بهره می‌برند، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. یکی از این محصولات دارای لنز خورشیدی شفاف، نمایشگر 1.4 اینچی و ویژگی‌های دیگر برای افزایش شارژدهی و عملکرد دقیق‌تر است. ساعت هوشمند گارمین Fenix 6 پرو سولار به عنوان پرچمدار جدید این شرکت شناخته می‌شود که دارای لنز خورشیدی Power Glass است. این محصول در حالت ساعت تا 21 روز شارژدهی دارد که البته با استفاده از انرژی خورشیدی میزان شارژدهی آن به 24 روز می‌رسد. لازم به ذکر است؛ نمایشگر این محصولات نزدیک به 36 درصد بزرگتر از ساعت‌های هوشمند سری Fenix 5 هستند.

نسخه سولار ساعت هوشمند جدید گارمین تنها در مدل 51 میلی‌متری عرضه می‌شود. زمانی که کاربر از ساعت هوشمند گارمین Fenix 6X پرو سولار به صورت مداوم استفاده کند، شارژدهی آن به 15 ساعت کاهش پیدا می‌کند که البته با استفاده از انرژی خورشیدی این میزان به 16 ساعت می‌رسد. در صورتی که کاربر این ساعت را حالت باتری سیور مورد استفاده قرار دهد، شارژدهی آن به 80 روز می‌رسد که البته با استفاده از شارژ خورشیدی شاهد افزایش شارژدهی آن به 120 روز خواهیم بود.

image

اسمارت واچ گارمین Fenix 6 و Fenix 6X نسبت به نسل‌های گذشته خود بهبود پیدا کرده‌اند و به ترتیب با اندازه‌های 47 و 51 میلی‌متری به فروش می‌رسند. مدل 6X این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.4 اینچی است. ساعت هوشمند Fenix 6S از صفحه نمایش 1.2 اینچی 42 میلی‌متری بهره می‌برد و برای بانوان توسعه یافته است. از نظر نرم‌افزاری شاهد تغییراتی در این محصولات نسبت به ساعت‌های هوشمند سری گارمین Fenix 5 هستیم. این ساعت‌های هوشمند جدید به قابلیت PacePro و همچنین تنظیمات گسترده‌تر مصرف انرژی مجهز شده‌اند.

این ساعت‌های هوشمند در بالاترین نمونه خود دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و قادر به ذخیره‌سازی حداکثر 2000 آهنگ هستند. این عدد در نسل قبلی به 500 می‌رسید. این محصولات از وای فای بهره می‌برند که امکان استفاده از سرویس‌های استریم موسیقی مانند اسپاتیفای و آمازون موزیک را برای کاربران فراهم می‌کند. این محصولات از سنسور سنجش ضربان قلب، بلوتوث، ANT+، سیستم ردیابی خواب، GPS و GLONASS بهره می‌برد. این اسمارت واچ‌های جدید گارمین با دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگاری دارند.

ساعت هوشمند Fenix 6 و Fenix 6S با قیمت پایه 599.99 دلار به فروش می‌رسند. بالاترین مدل سری فنیکس 6، Fenix 6X پرو سولار قیمتی برابر با 1149.99 دلار دارد و تنها در مدل 51 میلی‌متری به فروش می‌رسد. ظاهرا این قیمت مربوط به نسخه مجهز به پوشش یاقوتی نیست. ساعت گارمین Fenix 6S Pro Sapphire Edition با قیمت 799.99 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. تمام این ساعت‌ها به جز مدل سولار، به سرعت وارد بازار می‌شوند. کاربران برای تحویل مدل سولار این ساعت هوشمند باید 4 تا 5 هفته منتظر بمانند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)