خانهاخبار
مشخصات گوشی‌های سری آیفون 11 لو رفت!

مشخصات گوشی‌های سری آیفون 11 لو رفت!

اپل در تاریخ 10 سپتامبر از آیفون‌های 2019 رونمایی می‌کند. به تازگی مشخصات آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس لو رفته است.
۱۳۹۸/۶/۱۰

پس از ماه‌ها انتشار گزارش‌ها و شایعات فراوان، در نهایت اپل خبر از معرفی رسمی آیفون‌های 2019 در تاریخ 19 شهریور ماه داد. به تازگی گزارشی از کشور چین منتشر شده که مشخصات کامل سه گوشی هوشمند آینده اپل را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌هد. لازم به ذکر است؛ این اطلاعات از سوی اپل مورد تایید قرار نگرفته‌اند، بنابراین می‌توانند اشتباه باشند.

آیفون 11

image

این دستگاه به عنوان نسل جدید آیفون XR از راه می‌رسد و ارزان‌ترین پرچمدار اپل در سال جاری میلادی لقب می‌گیرد. آیفون 11 مانند آیفون XR با قیمت پایه 749 دلار در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می‌شود و از نمایشگر یکسان با نسل گذشته خود بهره می‌برد. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اپل A13 تامین شده و دارای 4 گیگابایت رم است. در بخش جلویی این دستگاه باید منتظر استفاده از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به همراه سیستم فیس آیدی پیشرفته‌تر در مقایسه با گذشته باشیم. این سیستم جدید می‌تواند در زوایای مختلف و همچنین فواصل دورتر، قفل دستگاه را باز کند.

انرژی آیفون 11 توسط یک باتری 3110 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که در مقایسه با باتری 2942 میلی آمپر ساعتی آیفون XR، افزایش پیدا کرده است. این دستگاه فاقد قابلیت تاچ سه بعدی بوده و همچنین از اپل پنسل پشتیبانی نمی‌کند. روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی دوگانه قرار می‌گیرد که دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی است. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شارژ وایرلس معکوس، وای فای 6 و همچنین عرضه آن در نسخه‌های مجهز به 64/256/512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

آیفون 11 پرو

image

این گوشی هوشمند که جایگزین آیفون ایکس اس محسوب می‌شود، از صفحه نمایش OLED یکسان با این دستگاه بهره می‌برد. قدرت این گوشی هوشمند مانند آیفون 11 توسط چیپست اپل A13 تامین شده و همچنین فاقد تاچ سه بعدی است. در بخش بالایی پنل جلویی این اسمارت فون سنسور 12 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی کاربران و همچنین سیستم فیس آیدی جدید قرار می‌گیرد. این دستگاه همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ بی سیم وایرلس بوده و هم از وای فای 6 بهره می‌برد. آیفون 11 پرو به 6 گیگابایت رم و دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی (استاندارد، اولترا واید و تله فوتو) مجهز می‌شود و از اپل پنسل پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را مجهز به 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انرژی آیفون 11 پرو توسط یک باتری 3190 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که پیشرفت زیادی را نسبت به باتری 2658 میلی آمپر ساعتی آیفون XS از خود نشان می‌دهد. قیمت این دستگاه نسبت به نسل گذشته خود تغییری را تجربه نمی‌کند و همچنان با قیمت پایه 999 دلار به فروش می‌رسد. گفته می‌شود پنل شیشه‌ای مورد استفاده در این اسمارت فون نسبت به آیفون 11 متفاوت است، البته هنوز اطلاعات زیادی در این رابطه منتشر نشده است.

آیفون 11 پرو مکس

image

آیفون 11 پرو مکس که به عنوان جایگزین آیفون ایکس اس مکس وارد بازار می‌شود، گران‌ترین پرچمدار سال 2019 اپل خواهد بود. این دستگاه نیز مانند برادران خود فاقد تاچ سه بعدی است. آیفون 11 پرو مکس مانند دو نسخه دیگر از سیستم فیس آیدی پیشرفته، چیپست اپل A13، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، شارژ بی سیم معکوس و وای فای 6 بهره می‌برد. میزان رم این دستگاه مانند آیفون 11 برابر با 6 گیگابایت بوده و انرژی آن توسط یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. لازم به ذکر است؛ آیفون XS مکس دارای باتری 3174 میلی آمپر ساعتی است.

مقدار حافظه داخلی این دستگاه یکسان با آیفون 11 پرو و برابر با 128/256/512 گیگابایت است. قیمت آیفون 11 پرو از 1099 دلار شروع می‌شود و از پنل شیشه‌ای مشابه با آیفون 11 پرو بهره می‌برد. گفته می‌شود در جعبه این سه گوشی هوشمند شارژر 18 واتی قرار می‌گیرد که دارای پورت USB Type-C است. بر اساس شایعات، کاربران برای خرید آیفون 5G باید تا سال آینده میلادی صبر کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۶/۱۰
نوت10♥️
گلکسی11♥️♥️