خانهاخبار
توییک جیلبریک: آیکون های فولدرها را به صورت 2x2 بچینید!

توییک جیلبریک: آیکون های فولدرها را به صورت 2x2 بچینید!

به کمک توییک 2x2 می توانید نحوه چینش آیکون های درون فولدر را از حالت سه در سه به حالت دو در دو تغییر دهید.
۱۳۹۸/۶/۱۰

آیکون های قرار گرفته در فولدرهای سیستم عامل iOS از ابتدا، از چینش سه در سه بهره می بردند که در برخی مواقع، ممکن است طظبق سلیقه کاربران نباشد. یکی از برنامه نویسان آی او اس به نام Nepeta به تازگی، توییکی به نام 2x2 را طراحی و توسعه داده که با نصب آن، می تواند نحوه چینش آیکون های درون فولدرها را حالت دو در دو درآورید.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، با نصب توییک 2x2 نحوه چینش آیکون های درون فولدرها، چه در حال عادی و چه در حالت باز شدن فولدر مربوطه، به حالت دو در دو در می آید. لازم به ذکر است که نصب این توییک، هیچ گونه محدودیتی در تعداد اپلیکیشن های قرار گرفته درون فولدرها به وجود نمی آورد و به مانند قبل، شما می توانید به تعداد نا محدود این کار را انجام دهید. با سوایپ به سمت راست یا چپ، می توانید بین صفحات قرار گرفته در فولدرها جابجا شوید.

image

 

معمولا در فولدرهای ایجاد شده توسط کاربران، تعداد اپلیکیشن ها به سه یا چهار عدد رسیده و کمتر پیش می آید که 9 اپلیکیشن یا تعداد بیشتری از آن ها درون یک فولدر قرار گیرد. لذا نصب توییک 2x2 به شما کمک می کند تا ظاهر فولدرهای خود را زیباتر کرده و حالت نمایش آنها نیز با بزرگ تر شدن آيکون اپلیکیشن ها، جلوه بهتری پیدا کند.

اگر تمایل پیدا کرده اید تا توییک 2x2 را روی آیفون خود نصب کنید، می توانید آن را به رایگان از سورس شخصی Nepeta یا Sileo دانلود کنید. این توییک به صورت کامل از سیستم عامل iOS 11 و iOS 12 پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)