خانهاخبار
معرفی لپتاپ شیائومی RedmiBook 14 Plus با پردازنده نسل دهم اینتل

معرفی لپتاپ شیائومی RedmiBook 14 Plus با پردازنده نسل دهم اینتل

شیائومی یک نسخه تازه از نوت بوک RedmiBook 14 Plus را رسما رونمایی کرد. این لپتاپ با بدنه یکپارچه فلزی و وزن کمتر از 2 کیلوگرم به همراه مشخصات قابل توجهش کمتر از 700 دلار قیمت دارد و از اوایل سپتامبر در سه رنگ جذاب به بازار راه پیدا می‌کند.
۱۳۹۸/۶/۹

image

 

شیائومی روز گدشته در خلال برگزاری کنفرانس محصول تازه خود در کنار گوشی‌های جالب توجه Redmi Note 8 و Note 8 Pro و همچنین تلویزیون Redmi TV از یک نسخه بهبود یافته RedmiBook 14  هم رونمایی کرد. لپتاپ جدید RedmiBook 14 Plus بدنه کاملا فلزی و سبک و نمایشگر 14 اینچی با حاشیه‌های بسیار نازک و وضوح تصویر فول اچ دی دارد. این محصول هوشمند همچنین از پردازنده داخلی نسل دهم Intel Core قدرت می‌گیرد. این پردازنده داخلی با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX250 همراه شده است. RedmiBook 14 Plus همچنین از امکان صوتی باکیفیت و سطح بالای DTS، تکنولوژی Modern Standby با مصرف بهینه انرژی در حالت استندبای و Xiaomi Smart Unlock 2.0 بهره می‌برد. این لپتاپ به روزرسانی شده قرار است از 6 سپتامبر رسما عرضه شود.

لپتاپ جدید RedmiBook 14 Plus با ویندوز 10 اصلی و مجموعه آفیس نسخه دانشجویان که 105 دلار ارزش دارد، به طور پیش فرض معرفی شده است.

image

 

قیمت RedmiBook 14 Plus

  • Core i5 / 8 گیگابایت مموری/ 256 گیگابایت حافظه/ نسخه MX250 –  3999 یوان معادل 559 دلار
  • Core i5 / 8 گیگابایت مموری/ 512 گیگابایت حافظه/ نسخه MX250 –  4499 یوان معادل 629 دلار
  • Core i7 / 8 گیگابایت مموری/ 512 گیگابایت حافظه/ نسخه MX250 –  4999 یوان معادل 699 دلار

مشخصات فنی در لپتاپ جدید و بهبودیافته RedmiBook 14

لپتاپ جدید RedmiBook 14 از پردازنده نسل دهم Intel Core قدرت می‌گیرد که نسبت به پردازنده‌های نسل‌های قبلی به طور کلی 13 درصد بهبود عملکرد دارد. این پردازنده به گرافیک NVIDIA 25W TDP GeForce MX250 به همراه مموری پرسرعت GDDR5 2 گیگابایتی مجهز شده است. این کارت گرافیک در مقایسه با گرافیک‌های داخلی و یکپارچه دیگر 3.5 برابر بهتر استو بدین ترتیب می‌تواند بازی‌های انلاین را به روانی اجرا کند و همچنین تجربه ویرایش ویدیو را بهبود ببخشد. علاوه بر این موارد، لپتاپ RedmiBool 14 Plus از 8 گیگابایت مموری پرسرعت DDR4 بهره می‌برد و حداکثر میزان حافظه داخلی SSD آن 512 گیگابایت است.

image

 

این نوت بوک تازه همچنین سیستم خنک کننده بهینه‌ای دارد. بخش مخصوص دفع هوای گرم در این دستگاه به اندازه قطر بزرگترین فن خنک کننده در نظر گرفته شده است تا محیط مالتی تسکینگ را پایدار باقی نگه دارد.

نوت بوک تازه شیائومی از طراحی ظاهری ساده و مینیمال بهره می‌برد. RedmiBook 14 Plus علاوه بر نسل قبلی نقره‌ای همچنین در نسخه‌های خاکستری فضایی و صورتی معرفی شده است. بدنه یکپارچه و کاملا فلزی آن در کنار وزن 1.5 کیلوگرمی‌اش کمک می‌کند کاربر بتواند آن را با خود به راحتی حمل کند. فریم صفحه در RedmiBook 14 Plus به باریکی 5.75 میلی متر طراحی شده و نسبت تصویر به صفحه در آن 81.2 درصد است.

باتری لپتاپ شیائومی RedmiBook 14 Plus حدودا 10 ساعت دوام می‌آورد و از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند (شارژ صفر تا 50 درصد ظرف مدت 35 دقیقه). این لپتاپ به صفحه کلید استاندارد مجهز شده و در دو طرف بدنه آن 2 پورت USB 3.0، USB 2.0، HDMI و جک هدفون 3.5 میلی متری تعبیه شده است.

نوت بوک جدید شیائومی از امکان صوتی حرفه‌ای DTS پشتیبانی می‌کند و همان‌طور که گفتیم، قابلیت Modern Standby هم در آن تعبیه شده است. این تکنولوژی نوین لپتاپ را قادر می‌سازد مانند گوشی هوشمند وارد وضعیت استندبای شود و به همراه مصرف خیلی کم انرژی به سرعت هم بیدار شود. با امکان Xiaomi Smart Unlock 2.0 هم تنها کافی است که کاربران از Mi Band 4 خود استفاده کنند تا قفل دستگاه هم به سرعت باز شود.

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Setam

۱۳۹۸/۶/۲۴
مثل همیشه شیاومی فوق العادس و همه رو حیرت زده میکنه با قیمتاش