خانهاخبار
مشخصات موتورولا موتو G8 پلی فاش شد

مشخصات موتورولا موتو G8 پلی فاش شد

مشخصات موتورولا موتو G8 به اینترنت راه پیدا کرد. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۰

در اوایل سال جاری میلادی شرکت موتورولا از گوشی‌های سری موتو G7 رونمایی کرد. این شرکت به احتمال زیاد توسعه نسل آینده این گوشی‌های هوشمند را شروع کرده است و احتمالا چند ماه دیگر با آن‌ها ملاقات می‌کنیم. انتظار می‌رود این محصولات مانند نسل کنونی خود در 4 نسخه مختلف وارد بازار شوند. در همین راستا گوشی‌های موتو G8، موتو G8 پلاس، موتو G8 پاور و موتو G8 پلی در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. به تازگی مشخصات مدل آخر، موتورولا موتو G8 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

بر اساس گزارش جدید، این اسمارت فون با شماره مدل XT2015-2، XT2016-1 و XT2016-2 در کشورهای مختلف به فروش می‌رسد. موتورولا موتو G8 پلی در گذشته موفق به کسب تاییدیه FCC شده بود که خبر از ابعاد 75.4 × 157.6 میلی‌متری آن می‌داد. متاسفانه ضخامت این محصول مشخص نشده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شود. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 19:9 است.

image

برخلاف نسل گذشته، گفته می‌شود قدرت این محصول موتورولا توسط چیپست هلیو P60 و یا هلیو P70 تامین می‌شود. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که پیشرفت زیادی را نسبت به موتو G7 پلی تجربه کرده است. موتو G8 پلی به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای بهره می‌برد. با توجه به این موضوع که محصول آینده موتورولا در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، شاید دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 باشد.

موتورولا موتو G8 پلی به سنسور اثر انگشت استاندارد مجهز می‌شود که روی پنل پشتی آن قرار می‌گیرد. این سنسور مانند سنت گذشته موتورولا زیر لوگوی این برند تعبیه خواهد شد. این سنسور زیر دوربین اصلی قرار دارد. انتظار می‌رود این اسمارت فون در رنگ‌های مختلف و در کشورهای برزیل، آمریکای لاتین و آسیا اقیانوسیه برای فروش عرضه شود. در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)