خانهاخبار
ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو از راه رسیدند

ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو از راه رسیدند

شرکت ردمی از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو دارای دوربین اصلی چهارگانه هستند.
۱۳۹۸/۶/۱۰

ردمی از گوشی‌های ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو در کشور چین رونمایی کرد. این محصولات در مقایسه با گوشی‌های ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند، از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برند. گوشی‌های سری ردمی نوت 8 به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده‌اند. ردمی نوت 8 پرو اولین گوشی هوشمند با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی محسوب می‌شود. ردمی نوت 8 از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 بهره می‌برد.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی نوت 8 پرو

image

ردمی نوت 8 پرو از استاندارد IP52 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت آن در برابر پاشش آب است. این دستگاه از صفحه نمایش 6.53 اینچی با فناوری IPS LCD بهره می‌برد که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. پنل مورد استفاده در این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه TUV Rheinland شده که عدم آسیب چشم توسط نور آبی را تضمین می‌کند. پنل جلویی و پشتی ردمی نوت 8 پرو توسط محافظ گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. نسبت نمایشگر به بدنه این اسمارت فون برابر با 91.4 درصد است. قدرت این محصول ردمی توسط چیپست مدیاتک هلیو G90T تامین می‌شود.

کاربران می‌توانند گوشی ردمی نوت 8 را در دو نسخه مجهز به 64/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. مرکز بخش بالایی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه با چیدمان عمودی را میزبانی می‌کند. در کنار این 4 سنسور دوربین، فلاش LED به چشم می‌خورد. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GW1 بوده که دارای گشودگی دیافراگم f/1.7 است. این سنسور توسط سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. سنسور اصلی این دستگاه قادر به ثبت تصاویر با رزولوشن 6936 × 9248 پیکسل است. کاربران ردمی نوت 8 پرو می‌توانند ویدیوهای اسلوموشن به صورت 960 فریم بر ثانیه ضبط کنند و همچنین با یک سنسور 20 مگاپیکسلی تصاویر سلفی بگیرند.

انرژی ردمی نوت 8 پرو توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. این دستگاه از سیستم خنک کننده مایع بهره می‌برد که در گذشته شاهد حضور این سیستم در گوشی‌های مخصوص بازی بودیم. خطوط آنتن درون بدنه این دستگاه تعبیه شده‌اند. این اسمارت فون می‌تواند به صورت خودکار میان اینترنت وای فای و شبکه ارتباطی 4G سوییچ کند تا مشکلی در اتصال به اینترنت ایجاد نشود. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند شرکت ردمی می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری MIUI 10، قابلیت Game Turbo 2.0، تراشه NFC، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی نوت 8

image

ردمی نوت 8 به نمایشگر یکسان با برادر خود مجهز شده است. این دستگاه همچنین دارای روکش محافظ گوریلا گلس 5 روی پنل پشتی و جلویی خود و پشتیبانی از استاندارد IP52 است. حاشیه اطراف صفحه نمایش این دستگاه افزایش یافته و نسبت نمایشگر به بدنه آن به 90 درصد رسیده است. قدرت این دستگاه توسط چیپست اسنپدراگون 665 تامین می‌شود. در گذشته شاهد استفاده از این پردازنده در گوشی‌های شیائومی Mi A3، شیائومی Mi CC9e و Realme 5 بودیم. این پردازنده توسط 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در گوشی ردمی نوت 8 همراهی می‌شود. در صورت نیاز به حافظه بیشتر، ردمی برای شما درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه توسط پورت USB-C شارژ می‌شود.

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.79 است. سنسورهای دیگر این دوربین تفاوتی با دوربین ردمی نوت 8 پرو نداشته و همچنان شاهد حضور سنسورهای 13، 2 و 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی این اسمارت فون هستیم. ردمی نوت 8 به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای به همراه رابط کاربری MIUI 10 مجهز شده است. سایر ویژگی‌های این دستگاه تفاوتی با مدل پرو خود ندارد.

قیمت ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو

این دو گوشی هوشمند در نسخه‌ها و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. قیمت ردمی نوت 8 پرو به شرح زیر است:

  • 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی: 195 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 223 دلار
  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 251 دلار

قیمت ردمی نوت 8 به شرح زیر است:

  • 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی: 139 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی: 167 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 195 دلار

ردمی برای کاربران گوشی نوت 8 پرو یک کنترلر برای بازی توسعه داده که قیمتی برابر با 25 دلار دارد که البته در عرضه اولیه با قیمت 19 دلار به فروش می‌رسد. نسخه تولید محدود این دستگاه نیز با نام World of Warcraft نیز معرفی شده است. ردمی نوت 8 پرو از تاریخ 3 سپتامبر و ردمی نوت 8 از تاریخ 17 سپتامبر وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود این محصولات فروش بالایی را در بازار تجربه کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

fff

۱۳۹۸/۶/۲۰
ffff

بهناز

۱۳۹۸/۶/۱۰
نسخه پرو برای خاورمیانه نیست؟
یعنی ما ایرانی ها فقط از نسخه معمولی میتونیم استفاده کنیم؟