خانهاخبار
مشخصات وان پلاس 7T لو رفت!

مشخصات وان پلاس 7T لو رفت!

مشخصات وان پلاس 7T به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۰

وان پلاس برای اولین بار از زمان تاسیس تا به امروز، در اوایل سال جاری میلادی از دو پرچمدار در نسخه‌های استاندارد و پرو رونمایی کرد. مانند سنت چند سال اخیر این شرکت چینی، در حال نزدیک شدن به زمان رونمایی از نسخه T پرچمداران آن هستیم. به نظر می‌رسد در ادامه سال جاری میلادی با دو گوشی هوشمند جدید وان پلاس ملاقات می‌کنیم. در حالی که اطلاعات زیادی در رابطه با وان پلاس 7T پرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته، شاهد افشای مشخصات فنی و ظاهری وان پلاس 7T هستیم. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه، برش نمایشگر قطره‌ای و حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خود مجهز می‌شود. با وجود افشای این اطلاعات، همچنان مشخصات اصلی آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته بود. به تازگی یک افشاگر به نام Ishan Agarwal مشخصات و ویژگی‌های وان پلاس 7T را فاش کرده است.

برخلاف وان پلاس 6T که همان وان پلاس 6 با نمایشگر بزرگتر، برش نمایشگر کوچک‌تر و باتری حجیم‌تر است، وان پلاس 7T تغییرات زیادی را در مقایسه با وان پلاس 7 تجربه خواهد کرد. وان پلاس 7T به صفحه نمایش 6.67 اینچی با فناوری Fluid AMOLED و رزولوشن 2K مجهز می‌شود. شایعات قبلی به عرضه این محصول با نمایشگر 6.55 اینچی اشاره کرده بودند. اگرچه رزولوشن نمایشگر وان پلاس 7T نسبت به نسخه استاندارد خود افزایش پیدا می‌کند؛ با این حال همچنان قادر به رقابت با وان پلاس 7 پرو نخواهد بود.

image

رزولوشن 2K به معنای 1440 × 2560 پیکسل است که نسبت به رزولوشن فول اچ دی پلاس وان پلاس 7 کیفیت بالاتری دارد. لازم به ذکر است؛ وان پلاس 7 پرو از نمایشگر با رزولوشن 1440 × 3120 پیکسل بهره می‌برد. قدرت وان پلاس 7T توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود و در دو نسخه با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. ظاهرا هر دو نسخه این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم هستند. باتری 3800 میلی آمپر ساعتی این اسمارت فون افزایش کمی را نسبت به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی گوشی وان پلاس 7 از خود نشان می‌دهد. دوربین اصلی سه گانه این محصول دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است. در حالی که اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای دیگر دوربین اصلی وان پلاس 7T به اینترنت راه پیدا نکرده، انتظار می‌رود سنسورهای 16 و 12 مگاپیکسلی سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی آن را همراهی کنند.

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد، در حال حاضر مشخصات دقیقی از وان پلاس 7T به فضای مجازی راه پیدا نکرده است. شایعات به تامین قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 855 اشاره می‌کنند، در حالی که برادر آن از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌برد. با توجه به این موضوع، نمی‌توان به این اطلاعات اعتماد کرد، البته شایعات خبر از استفاده از باتری 4080 میلی آمپر ساعتی در وان پلاس 7T پرو می‌دهند که احتمال صحت آن وجود دارد. این احتمال وجود دارد که این اسمارت فون دارای نمایشگر با رزولوشن بالاتر و رفرش ریت 120 هرتز باشد. انتظار می‌رود وان پلاس 7T و وان پلاس 7T پرو در تاریخ 26 سپتامبر به صورت رسمی معرفی شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)