خانهاخبار
سوبارو ایمپرزا مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

سوبارو ایمپرزا مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

سوبارو ایمپرزا مدل 2020 در کشور ژاپن رونمایی شد. این خودرو با موتورهای مختلف به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۶/۱۰

سوبارو با معرفی مدل 2020 خودروی ایمپرزا قصد دارد این خودرو را همچنان برای خریداران تازه نگه دارد. این خودرو به تازگی در کشور ژاپن با ظاهری بروز شده و همچنین ویژگی‌های امنیتی جدید به صورت رسمی معرفی شده است. در حال حاضر سوبارو در رابطه با تغییرات اعمال شده در کابین این خودرو اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال بر اساس تصاویر منتشر شده، تغییری در این بخش به چشم نمی‌خورد. سوبارو در معرفی این خودرو اشاره‌ای به نسخه اسپرت‌تر آن، ایمپرزا WRX نکرده است. انتظار می‌رود فروش سوبارو ایمپرزا مدل 2020 از پاییز سال جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا آغاز شود. در حال حاضر پیش فروش این خودروی ژاپنی آغاز شده است.

image

بیشترین تغییر ظاهری این خودرو مربوط به بخش جلویی آن است. سوبارو طراحی جلو پنجره این خودرو را تغییر داده، چراغ‌های جلو را بازطراحی کرده و همچنین از سپر جلوی جدیدی استفاده کرده است. سوبارو ایمپرزا مدل 2020 از رینگ با طراحی جدید بهره می‌برد. این خودرو در مدل سدان و 5 درب هاچ‌بک در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. سوبارو از سیستم کمکی Eyesight Touring در این خودرو استفاده کرده است. این سیستم برای کاهش خطر تصادف با استفاده از شتاب، ترمزها و همچنین سیستم فرمان توسعه پیدا کرده است. این سیستم قادر به شناسایی دیگر خودروها و همچنین خطوط است. از دیگر ویژگی‌های سوبارو ایمپرزا مدل 2020 می‌توان به چراغ‌های تطبیقی، دوربین جلویی و حافظه صندلی راننده اشاره کرد.

image

آینه‌های جانبی این خودرو در زمان دنده عقب به صورت خودکار تنظیم می‌شوند تا راننده راحت‌تر بتواند با آن رانندگی کند. رینگ‌های در نظر گرفته شده برای سوبارو ایمپرزا مدل 2020 در محدوده 16 تا 18 اینچ قرار دارد و قدرت آن توسط موتور 4 سیلندر با حجم 1.6 و 2.0 لیتر تامین می‌شود. در حال حاضر سوبارو قیمت این خودروی خود را اعلام نکرده است. خریداران به علت استفاده از سیستم‌های امنیتی جدید باید منتظر افزایش قیمت این محصول در مقایسه با مدل سال گذشته باشند. سوبارو ایمپرزا مدل 2019 با قیمت پایه 19,480 دلار به فروش می‌رسد که البته این قیمت مربوط به نسخه سدان آن بوده و مدل هاچ‌بک آن با قیمت پایه 19,980 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است؛ در این قیمت‌ها، هزینه حمل به مقصد 885 دلاری اضافه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)