خانهاخبار
آنر 20S احتمالا 13 شهریور معرفی می‌شود

آنر 20S احتمالا 13 شهریور معرفی می‌شود

بر اساس اعلام اکانت رسمی آنر در شبکه اجتماعی ویبو، این شرکت می‌خواهد در تاریخ 13 شهریور مراسمی برگزار کرده و از تلفن هوشمند تازه‌ای از خانواده آنر 20 رونمایی کند. این دستگاه می‌تواند آنر 20S یا آنر 20 SE باشد.
۱۳۹۸/۶/۸

طبق گزارشات آنر می‌خواهد تلفن هوشمند جدیدی به نام Honor 20S را به‌زودی در چین معرفی کند. البته برخی گزارشات حاکی از آن است که این گوشی Honor 20 SE نام خواهد گرفت. با این حال، اکانت رسمی آنر از طریق شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که مراسمی را در تاریخ ۴ سپتامبر برگزار می‌کند تا عضو جدید خانواده آنر ۲۰ را معرفی نماید.

پوستر زیر تایید می‌کند که این شرکت در تاریخ ۱۳ شهریور مراسمی برگزار خواهد کرد تا از موبایل تازه‌ای از سری آنر ۲۰ رونمایی کند. تلفنی که در دست این سلبریتی چینی مشاهده می‌شود، احتمالا آنر ۲۰ اس نخواهد بود، اما رنگ سفید ایسلندی آن از همان خانواده آنر ۲۰ است. در حال حاضر خبری در اینترنت منتشر شده که از احتمال به کارگیری دوربین سه‌گانه بر روی این دستگاه خبر می‌دهد.

چندی قبل دستگاهی با شماره مدل YAL-AL50 / TL50 در TENAA ثبت شده بود که احتمالا همان Honor 20S است. اکثر مشخصات این دستگاه مشابه Honor 20 است، اما تفاوت اصلی آن به دوربین سه‌گانه عقب بر می‌گردد.

image

آنر YAL-AL50 / TL50 نمایشگری ۶.۲۶ اینچی دارد که در بالای سمت چپ آن دوربینی حفره‌ای با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین عقب این دستگاه سه سنسور ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی دارد.

پردازنده آنر YAL-AL50 / TL50 از نوع ۲.۶ گیگاهرتزی و احتمالا Kirin 980 است. این دستگاه در سه مدل با رم‌های ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی به بازار می‌آید و ظرفیت داخلی آن هم احتمالا ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. خبری از حسگر اثر انگشت فیزیکی بر روی قاب پشتی این دستگاه نیست، اما ممکن است در کناره خود این حسگر را جا داده باشد.

قیمت آنر ۲۰ از ۳۷۶ دلار آغاز می‌شود و آنر ۲۰ اس هم می‌تواند قیمتی بین ۲۶۴ تا ۲۷۹ دلار داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست و برای کسب اخبار بیشتر فعلا باید منتظر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)