خانهاخبار
تصاویر زنده واضحی از جلو و عقب پیکسل 4 منتشر شد

تصاویر زنده واضحی از جلو و عقب پیکسل 4 منتشر شد

به‌تازگی دو تصویر زنده جدید و واضح از پیکسل 4 گوگل منتشر شده که طراحی جلو و عقب این دستگاه را به خوبی به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۶/۷

تاکنون اطلاعات و تصاویری زیادی از گوگل پیکسل 4 منتشر شده و حتی خود این شرکت در اقدامی بی‌سابقه رسما رندری از طراحی قاب پشتی این دستگاه را منتشر کرد، اما امروز در گزارشی جدید شاهد انتشار عکس‌های بیشتر از پرچمدار نسل بعدی پیکسل هستیم.

در دو تصویری که امروز منتشر شده است، احتمالا نسخه کوچک‌تر پیکسل ۴ را می‌بینیم که بخش جلویی آن به وضوح پیداست. این صفحه ۵.۷ اینچی حاشیه پایین بسیار ظریفی دارد، در حالی که حاشیه بالای آن کمی بزرگ به نظر می‌رسد؛ البته با توجه به تعدد سنسورها این حاشیه طبیعی است.

این گوشی در مقایسه با پیکسل ۳ در حاشیه بالای خود شیار بلندگوی نازک ولی بلندتری دارد. در سمت راست آن سنسور مجاورت و نور محیط قرار گرفته و دقیقا در کنار آن لنز دوربین جلو دیده می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این لنز از نوع فوق عریض است یا عادی.

در سمت چپ به سختی می‌توانیم دوربین تشخیص چهره مادون قرمز را ببینیم، ولی کنار آن سنسور دیگری دیده می‌شود که احتمالا به تراشه رادار Soli ارتباط دارد. علاوه بر این، پروژکتور نقطه‌ایِ تشخیص چهره، دوربین مادون قرمز ثانویه و منبع نور در این تصاویر دیده نمی‌شود.

image

با توجه به نرم‌افزاری که در این تصویر می‌بینیم، پر واضح است که پیکسل ۴ از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند، چون نوار مسیریابی و هندل‌های اسیستنت آن متفاوت است. به‌علاوه، پس‌زمینه سیاه رنگ جالبی با اشکال هندسی وجود دارد که می‌تواند شکلی از والپیپر زنده باشد. دو نوتیفیکیشن هم روی صفحه وجود دارد که یکی برای Pixel Setup و دیگری برای Play Store است.

تصویر دوم طراحی قاب پشتی دستگاه را نشان می‌دهد که قبلا آن را دیده بویدم. در این جا همان دوربین مربعی قبلی را می‌بینیم که حالا با یک نوار محافظ پوشانده شده است. این دوربین که احتمالا سه لنز دارد حداقل شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای تشخیص فاز و فوکوس خودکار و یک سنسور تله‌فوتوی ۱۶ مگاپیکسلی است.

بخش عقب پیکسل ۴ پرداخت شیک و جذابی دارد و خمیدگی آن به فریم اطراف دستگاه به زیبایی کشیده شده است. علاوه بر این، در کناره گوشی می‌توانیم دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا را ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۶/۷
عالیه