خانهاخبار
هوآوی نوا 5T از راه رسید

هوآوی نوا 5T از راه رسید

شرکت هوآوی از گوشی نوا 5T رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در حقیقت همان آنر 20 بوده که با نام جدیدی وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۷

گوشی‌های آنر 20 و آنر 20 پرو به تازگی در بازار جهانی عرضه شده‌اند و حال هوآوی تصمیم گرفته یکی از آن‌ها را با نام متفاوتی معرفی کند. هوآوی نوا 5T تفاوتی با برادر خود ندارد و به مشخصات فنی یکسانی با آنر 20 مجهز شده است. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست کایرین 980 تامین می‌شود. این پردازنده را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. در جلوی این گوشی هوآوی شاهد قرارگیری یک نمایشگر 6.26 اینچی با فناوری IPS LCD و رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل هستیم که درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. این سنسور توسط سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. در جلوی هوآوی نوا 5T یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این دستگاه قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p و به صورت 30 فریم بر ثانیه است.

image

در حالی که انرژی آنر 20 توسط یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود، هوآوی نوا 5T از یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. انتظار داریم این 50 میلی آمپر تفاوت ظرفیت باتری تفاوتی در میزان شارژدهی نداشته باشد. این گوشی هوشمند جدید هوآوی به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای بهره می‌برد و روی فریم آن سنسور اثر انگشت قرار دارد. کاربران می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش سفارش دهند.

پیش فروش هوآوی نوا 5T از روز 29 اوت و با قیمت 379 دلار آغاز می‌شود. کاربران از تاریخ 5 سپتامبر گوشی خود را تحویل می‌گیرند. در صورتی که کاربران این گوشی را پیش خرید کنند، هوآوی به آن‌ها اسپیکر مینی و همچنین شارژر سوپرشارژ خودرو هدیه می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۶/۷
من چون به نمایشگرLED ارادت‌خاصی دارم، و این گوشی هم ازش بی‌بهره است، لذا مردود اعلامش می‌کنم