خانهاخبار
مشخصات و تصاویر اوپو Reno 2 به اینترنت راه پیدا کرد

مشخصات و تصاویر اوپو Reno 2 به اینترنت راه پیدا کرد

در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گوشی‌های سری اوپو رینو 2 خواهیم بود. به تازگی مشخصات و تصاویر اوپو Reno 2 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۶/۶

فردا گوشی‌های سری اوپو Reno 2 به صورت رسمی معرفی می‌شوند و حال به تازگی مشخصات و تصاویر یکی از آن‌ها در فروشگاه چینی JD.com مشاهده شده است. بر اساس این تصاویر، این گوشی هوشمند حداقل در سه رنگ و با طراحی مشابه با رینو 10x Zoom Ediiton وارد بازار می‌شود. اوپو 10x Zoom Edition با دوربین اصلی سه گانه در ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی شد. رینو 2 به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده؛ با این حال فاقد سنسور پریسکوپی است.

بر اساس اطلاعات موجود در این فروشگاه اینترنتی، گوشی اوپو Reno 2 به صفحه نمایش 6.5 اینچی با قابلیت پشتیبانی از گاموت رنگی DCI-P3 مجهز می‌شود. روشنایی این نمایشگر به 500 نیت می‌رسد. در حالی که رزولوشن این نمایشگر در وب‌سایت JD.com مشخص نشده، بر اساس تاییدیه TENAA، رزولوشن آن برابر با فول اچ دی پلاس است.

image

گوشی اوپو رینو 2 از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد که شامل سنسورهای 48، 13، 8 و 2 مگاپیکسلی می‌شود. این سنسورها به ترتیب اصلی، تله فوتو، اولترا واید و تشخیص عمق است. شرکت اوپو در گذشته به تامین انرژی اسمارت فون آینده خود توسط چیپست اسنپدراگون 730G اشاره کرده بود.دوربین مورد استفاده در این دستگاه دارای حالت‌هایی مانند اولترا دارک و Ultra Steady است و زوم هیبریدی 5 برابری و بزرگنمایی دیجیتال 20 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فردا و همزمان با معرفی این گوشی هوشمند، قیمت و زمان عرضه آن نیز مشخص خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)