خانهاخبار
احتمال معرفی سامسونگ گلکسی M30s در ماه سپتامبر

احتمال معرفی سامسونگ گلکسی M30s در ماه سپتامبر

گزارشی جدید به رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی M30s در ماه آینده میلادی اشاره می‌کند. این دستگاه دارای دوربین اصلی سه گانه است.
۱۳۹۸/۶/۶

از چندین ماه پیش شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعاتی مبنی بر توسعه نسخه بهبودیافته گوشی گلکسی M30 از سوی شرکت سامسونگ بودیم. انتظار می‌رود این دستگاه با نام سامسونگ گلکسی M30s وارد بازار شود. به تازگی یک شرکت کره‌ای، IANS اطلاعات جدیدی از این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. به نظر می‌رسد این محصول ماه آینده میلادی و با دوربین اصلی سه گانه از راه می‌رسد که سنسور اصلی آن نیز 48 مگاپیکسلی است.

در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی برای دوربین این اسمارت فون در نظر گرفته شده است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست جدید سامسونگ اگزینوس تامین می‌شود. در حالی که ظرفیت باتری این دستگاه مشخص نشده، به شارژدهی بالای باتری اشاره شده است. سامسونگ گلکسی M30s از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. گزارش‌‌های گذشته خبر از تامین قدرت این محصول توسط چیپست اگزینوس 9610 و تامین انرژی آن توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی داده بودند.

image

این احتمال وجود دارد که گلکسی M30s به نمایشگر Infinity-V مجهز شود. در رابطه با سنسورهای دیگر دوربین اصلی این گوشی سامسونگ اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. این اسمارت فون دارای بدنه پلی کربناتی شفاف خواهد بود. این دستگاه از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB-C بهره می‌برد و انتظار می‌رود در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی به فروش برسد.

گلکسی M30 به عنوان نسخه استاندارد این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری Super AMOLED مجهز شده است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده اگزینوس 7904 تامین می‌شود که 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد که سنسورهای 13، 5 و 5 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. از سایر مشخصات سامسونگ گلکسی M30 می‌توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)