خانهاخبار
قیمت ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو لو رفت

قیمت ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو لو رفت

ردمی در آینده نزدیک از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند. به تازگی قیمت ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو فاش شده است.
۱۳۹۸/۶/۵

ردمی در تاریخ 29 اوت مراسمی را برگزار می‌کند که در آن شاهد رونمایی از تلویزیون‌های این برند و گوشی‌های سری ردمی نوت 8 خواهیم بود. تا به امروز شایعات و گزارش‌های زیادی در رابطه با گوشی‌های ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو به اینترنت راه پیدا کرده است. به تازگی یک افشاگر اسکرین شاتی را به اشتراک گذاشته که قیمت نسخه‌های مختلف این دو گوشی هوشمند ردمی را مشخص می‌کند.

بر اساس این اسکرین شات، ردمی نوت 8 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 1199 یوان دارد. در این اسکرین شات اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این اسمارت فون وجود ندارد و همچنین قیمت نسخه‌های دیگر آن نیز مشخص نشده است. قیمت ردمی نوت 8 پرو در نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 1799 یوان بوده و نسخه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن قیمتی برابر با 2099 یوان دارد. در حال حاضر نمی‌توان قیمت‌های لو رفته را تایید کرد.

image

به تازگی یک افشاگر معروف، Ishan Agarwal به این موضوع اشاره کرده که گوشی ردمی نوت 8 در بازار چین در سه نسخه عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند از 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید به فروش برسد. ردمی نوت 8 پرو نیز در سه نسخه وارد بازار چین می‌شود که دارای 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

بر اساس شایعات، ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو به صفحه نمایش IPS LCD و برش قطره‌ای مجهز می‌شوند. قدرت ردمی نوت 8 توسط چیپست اسنپدراگون 665 و ردمی نوت 8 پرو توسط هلیو G90T تامین می‌شود. ردمی نوت 8 از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. ردمی نوت 8 پرو نیز دارای دوربین اصلی چهارگانه است، با این تفاوت که از سنسور 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی ردمی نوت 8 پرو توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. این اسمارت فون همچنین از سیستم خنک کننده مایع بهره می‌برد. انتظار می‌رود ردمی نوت 8 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)