خانهاخبار
نسخه عمومی iOS 12.4.1 در دسترس کاربران قرار گرفت

نسخه عمومی iOS 12.4.1 در دسترس کاربران قرار گرفت

شب گذشته، نسخه عمومی iOS 12.4.1 با حذف حفره جیلبریک برای کاربران آیفون و آیپد عرضه شد.
۱۳۹۸/۶/۵

همان طور که می‌دانید، چندی پیش جیلبریک iOS 12.4 برای کاربران پلتفرم آی او اس عرضه شد و همین موضوع باعث شد تا افراد زیادی، آیفون یا آیپد خود را به این ورژن آپگرید کرده و دستگاه خود را جیلبریک کنند.

همین موضوع مسئولان اپل را بر آن داشت تا در مدتی کوتاه، حفره موجود برای جیلبریک را مسدود کرده و نسخه عمومی iOS 12.4.1 را در اختیار کاربران قرار دهند.

نکته جالب اینجاست که اپل در iOS 12.3 این حفره را به صورت کامل مسدود کرده بود و به این ترتیب، جلوی جیلبریک و هک شدن سیستم عامل را گرفته بود، اما به صورت کاملا تصادفی (و شاید عمدی) این حفره مجددا در iOs 12.4 باز شد و همین موضوع سبب شد تا هکرها، دست به کار شده و جیلبریک این سیستم عامل را در سریع ترین زمان ممکن عرضه کنند.

image

 

در صورت تمایل می توانید با مراجعه به مسیر زیر، آیفون یا آیپد خود را به نسخه عمومی iOS 12.4.1 آپدیت کنید:

Settings> General

نکته: در صورتی که تمایل دارید تا جیلبریک دستگاه خود را حفظ کنید، به هیچ عنوان آیفون یا آیپد خود را به این نسخه آپدیت نکنید.

لازم به ذکر است که تغییرات دیگری را در این نسخه شاهد نیستیم و به احتمال خیلی زیاد، آخرین نسخه از سیستم عامل iOS 12 خواهد بود و تا حدودا یک ماه دیگر، می توانیم انتظار عرضه نسخه عمومی iOS 13 را داشته باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی

۱۳۹۸/۶/۲۲
سلام و وقت بخیر.اقا ما بروز رسانی کردیم چیزی در حدود 2 گیگ هم ازمون حجم گرفت الان مشکلی جدی دارم در نمایش مصرف باتری.بعد از این بروزرسانی حدود 2 ساعت گوشی رو زدم به شارژ اومدم دیدم رو درصدی که بود مونده اما باهاش بازی کردم درصدش کم نشد یعنی باتری شارژ شده ولی درصد رو نشون نمیده و همچنین آیکون باتریه پر یا خالی نشده، کسی راه حلی داره ؟ چطور میشه برگشت به 12.3.1 ؟

محمد

۱۳۹۸/۶/۲۱
سلام
من بسته آلفا+ خریدم که مثلا سریع بتونم آیفون رو از 11 به 12.4.1 ارتقاء بدم که وقتی cellular رو فعال میکنم میگه باید با wi-fi آپدی بشه ؟!
بنظرتون چیکار کنم ؟ الکی 9 هزار تومن خریدم ؟
ممنون

فرهاد

۱۳۹۸/۶/۱۲
مصرف باتري چطوره تو اين اپديت ؟

سجاد

۱۳۹۸/۶/۶
برامن که 70 مگ بود؟