خانهاخبار
بنچمارک گوشی OPPO Reno 2 با 8 گیگابایت رم

بنچمارک گوشی OPPO Reno 2 با 8 گیگابایت رم

گوشی چینی OPPO Reno 2 با 8 گیگابایت رم و پردازنده میان رده سطح بالا از اسنپدراگون بنچمارک شده است. این گوشی همچنین دوربین اصلی چهارگانه دارد و مجوز TENAA اخیرا برای آن صادر شده است.
۱۳۹۸/۶/۴

خانواده گوشی‌های OPPO Reno در حال حاضر دو عضو Reno 10X Zoom Edition و Reno استاندارد دارد. این کمپانی چینی قصد دارد سری Reno خود را بیش از پیش توسعه دهد و در روزهای آینده سری OPPO Reno 2 را معرفی کند. OPPO اخیرا به طور رسمی برخی مشخصات کلیدی گوشی مذکور را تأیید کرد و حالا شاهد انتشار فهرست نتایج بنچمارک گوشی OPPO Reno 2 در پایگاه بنچمارک Geekbench هستیم.

image

 

یک گوشی مرموز با شناسه PCKM00 در پایگاه داده‌های Geekbench دیده شده است و حدس می‌زنیم که یکی از اعضای گوشی هوشمند OPPO Reno 2 باشد. طبق معمول، فهرست نتایج مربوط به نتایج بنچمارک، برخی مشخصات را افشا کرده است.

عملکرد گوشی OPPO Reno 2 در Geekbench

با توجه به فهرست بنچمارک پیش رو، گوشی جدید OPPO Reno 2 از پردازنده موبایلی 8 هسته‌ای SM6150 قدرت می‌گیرد که حدس می‌زنیم اسنپدراگون 665 باشد. همچنین سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری ColorOS به طور پیش فرض روی این دستگاه نصب می‌شود. این میان رده چینی در دو آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازهای به ترتیب 2560 و 6950 را به دست آورده است. Reno 2 همچنین از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد و گمانه زنی شده است که به اسنپدراگون 700 به جای 665 مجهز خواهد شد. این احتمال با توجه به امتیازهای کسب شده توسط Reno 2 در بنچمارک قوت می‌گیرد.

image

 

 متاسفانه مشخصات فنی پردازنده هنوز رسما تأیید نشده است. حتی در فهرست مشخصات مربوط به مجوز TENAA برای گوشی OPPO هم تنها به پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت بیشینه فرکانس 2.2 گیگاهرتز اشاره شده است.

گوشی چینی OPPO Reno 2 در پایگاه TENAA

بر اساس فهرست مشخصات موجود در پایگاه TENAA، انتظار می‌رود که گوشی OPPO Reno 2 پنل نمایش 6.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2400 فول اچ دی پلاس داشته باشد و در ابعاد کلی بدنه 160 × 74.3 × 9.5 میلی متر ساخته شود. دوربین اصلی چهارگانه در پنل پشتی این گوشی به لنزهای 48 + 13 + 8 + 2 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و در دوربین سلفی آن هم لنز تکی 16 مگا پیکسلی قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری در Reno 2 معادل 3915 میلی امپر ساعت گزارش شده است و از تکنولوژی شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 هم پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)