خانهاخبار
مشخصات تلویزیون وان پلاس مشخص شد؛ سه گیگ رم و پردازنده مدیاتک MT5670

مشخصات تلویزیون وان پلاس مشخص شد؛ سه گیگ رم و پردازنده مدیاتک MT5670

به‌تازگی اطلاعات مربوط به تلویزیون هوشمند وان پلاس که اخبار و شایعات آن از چندی قبل آغاز شده بود به سطح اینترنت راه پیدا کرده است. این دستگاه 55 اینچی سه گیگ رم دارد و از پردازنده مدیاتک MT5670 استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۶/۳

چند وقت پیش در اخبار اعلام شد که تلویزیون وان پلاس ماه آینده با نمایشگر ۵۵ اینچی QLED به بازار می‌آید. حالا اطلاعات بیشتری درباره از این دستگاه به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.

اسکرین شات مربوط به فهرست Google Play Developer Console نام تلویزیون وان پلاس را با اسم رمز Dosa ثبت کرده است. این تلویزیون از پردازنده ناشناخته مدیاتک MT5670 استفاده می‌کند و به واحد پردازش گرافیکی Mali-G51 مجهز است.

تلویزیون وان پلاس ۳ گیگابایت رم دارد و از اندروید پای استفاده می‌کند. رزولوشن این دستگاه 1080p ثبت شده که احتمالا فقط مربوط به منوهاست و در بخش نمایش محتوا در هنگام نیاز به حالت 4K سوئیچ می‌شود.

image

مدیرعامل وان پلاس، پیت لائو، در گفتگو با وبسایت Gadgets360 گفته بود که تلویزیون اندرویدی آن‌ها از رابط کاربری بهینه‌ای برای اندروید استفاده می‌کند تا با تلفن‌های وان پلاس یکپارچگی داشته باشد و به راحتی بتوانید متن‌ها را با گوشی خود در این تلویزیون وارد کنید.

لائو همچنین گفت تلویزیون وان پلاس مثل تلویزیون Mi TV شیائومی مقرون به صرفه نیست و آن‌ها این بار رده محصولات پریمیوم را هدف قرار داده‌اند. هدف وان پلاس از معرفی این تلویزیون رقابت با سامسونگ و سونی است، با این حال قیمت این دستگاه به موجب همکاری راهبردی با آمازون کمتر از نمونه‌های مشابه خواهد بود.

وان پلاس تلویزیون خود را ابتدا در هند معرفی می‌کند، ولی این محصول در آینده قرار است وارد سایر بازارها هم شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد برنامه زمان‌بندی عرضه این محصول در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)