خانهاخبار
ویوو از گوشی iQOO پرو در نسخه‌های 4G و 5G رونمایی کرد

ویوو از گوشی iQOO پرو در نسخه‌های 4G و 5G رونمایی کرد

شرکت ویوو پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. گوشی iQOO پرو به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده است.
۱۳۹۸/۶/۲

برند iQOO که شرکت ویوو صاحب آن است، روی توسعه و ساخت گوشی‌های مخصوص بازی تمرکز دارد. امروز این برند از یک محصول جدید رونمایی کرده که البته در گذشته شاهد افشای اطلاعات در رابطه با آن بودیم. گوشی iQOO پرو در دو نسخه وارد بازار می‌شود که البته تنها تفاوت آن‌ها، پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه است. مشخصات فنی دیگر این دو اسمارت فون تفاوتی با یکدیگر ندارد. گوشی iQOO پرو و iQOO پرو 5G به یک صفحه نمایش 6.41 اینچی با فناوری Super AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده‌اند که زیر آن، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. وظیفه تامین قدرت این محصولات بر عهده چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس است.

روی پنل پشتی این دو اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده و از دریچه دیافراگم f/1.79 بهره می‌برد. در کنار این سنسور شاهد حضور سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور تشخیص عمق 20 مگاپیکسلی هستیم. در جلوی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 تصاویر کاربران را ثبت می‌کند. وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون چینی بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ فوق سریع 44 واتی پشتیبانی می‌کند.

image

ویوو برای این محصولات سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری Fumtouch 9 را در نظر گرفته است. ویوو IQOO پرو 4G در دو نسخه با 8/12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. نسخه پایه این اسمارت فون قیمتی برابر با 451 دلار داشته و نسخه بالاتر با قیمت 493 دلار به فروش می‌رسد. ویوو IQOO پرو 5G در سه نسخه وارد بازار می‌شود. مدل دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 536 دلار به فروش می‌رسد. مدل دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 564 دلار دارد و بالاترین نسخه آن با 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 578 دلار به فروش می‌رسد.

ابعاد این دو دستگاه یکسان و برابر با 9.325 × 75.73 × 158.77 میلی‌متر است؛ با این حال وزن آن‌ها فرق می‌کند. نسخه 4G این اسمارت فون وزنی برابر با 215 گرم دارد و وزن نسخه 5G آن به 217 گرم می‌رسد. پیش فروش نسخه 4G این گوشی هوشمند هم اکنون در کشور چین شروع شده و در تاریخ 30 اوت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. نسخه 5G این اسمارت فون از تاریخ 2 سپتامبر وارد بازار چین می‌شود. در حال حاضر شرکت ویوو اطلاعاتی در رابطه با امکان عرضه این محصولات در خارج از کشور چین منتشر نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)