خانهاخبار
ال‌ جی K50S و K40S از راه رسیدند

ال‌ جی K50S و K40S از راه رسیدند

ال‌ جی دو گوشی هوشمند میان رده معرفی کرد. ال جی K50S و K30S از مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برند.
۱۳۹۸/۶/۱

در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از پرچمداران آینده شرکت ال جی، V60 ThinQ و شاید G8X ThinQ هستند، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته از دو گوشی میان رده رونمایی کند. بر اساس اعلام این برند، گوشی‌های ال جی K50S و K40s از مشخصات پرچمداران بهره می‌برند؛ با این حال قیمت کمتری دارند. این دو محصول در نمایشگاه IFA 2019 در معرض دید عموم قرار می‌گیرند، اما برای خرید آن‌ها باید تا ماه اکتبر صبر کنید.

بر اساس اعلام ال جی، این دو اسمارت فون در کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین و آسیا برای فروش عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند این محصولات را در رنگ‌های Aurora Black و Moroccan Blue سفارش دهند. این گوشی‌های هوشمند برخلاف نسل گذشته خود به مشخصات فنی مناسبی مجهز شده‌اند. قدرت این محصولات توسط یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تامین می‌شود. نمایشگر این محصولات کیفیت مناسبی داشته و ال جی برای آن‌ها دوربین‌های قدرتمندی در نظر گرفته است.

image

ال جی K40S به صفحه نمایش 6.1 اینچی فول ویژن مجهز شده که دارای رزولوشن اچ دی پلاس است. این دستگاه با 2/3 گیگابایت رم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که هر دو دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند. روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی دوگانه به چشم می‌خورد. این دوربین دارای سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی است. از سایر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

دیگر محصول این شرکت کره‌ای، ال جی K50S به نمایشگر بزرگتر 6.5 اینچی فول ویژن مجهز شده که البته همچنان دارای رزولوشن اچ دی پلاس است. این دستگاه تنها در یک نسخه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. از سایر مشخصات ال جی K50S می‌توان به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 13، 2 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری حجیم 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ال جی K50S و K40S به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای بهره می‌برند. روی پنل پشتی این محصولات سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد. ال جی برای این دو گوشی هوشمند دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در نظر گرفته و همچنین قابلیت پشتیبانی از DTX:X 3D Surround Sound را برای آن‌ها فراهم کرده است. این دو دستگاه دارای استاندارد MIL-810G هستند که مقاومت آن‌ها در شرایط سخت را تضمین می‌کند. نظر شما در رابطه با این دو گوشی هوشمند چیست؟ آیا ال جی می‌تواند به جایگاه قبلی خود در بازار دست پیدا کند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)